طراحي دكوراسيون داخلي كفپوش

در اين وبلاگ با انواع چمن مصنوعي، كفپوش هاي pvc و موكت اداري و تايل آشنا خواهيد شد

جمعه ۱۳ مرداد ۰۲

موکت هتلی خانگی

۲ بازديد

موکت به مدت طولانی به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ مادی بسیاری از مردمان و کشورها تبدیل شده است و به طور سنتی نماد ثروت و آسایش است. علاوه بر ایجاد راحتی، تصویر و آرامش، عملکردهای "تاریخی" آن با یک مورد جدید تکمیل شده است - به بخش مهمی از طراحی اتاق تبدیل شده است. موکت نیز به عنصری جدایی ناپذیر از فضای داخلی بیشتر هتل ها تبدیل شده است، اما اگر الزامات موکت خانگی بیشتر جنبه زیبایی و طراحی داشته باشد، تعدادی از "وظایف و الزامات" بر موکت هتل افتاده است.

امنیت و فناوری

انتخاب بهترین گزینه خرید موکت هتلی آسان نیست. بار در طبقات محل بسیار زیاد است، و در عین حال، پوشش باید با وضعیت، تصویر و کلاس هتل مطابقت داشته باشد، الزامات بسیاری از پارامترهای فنی و زیبایی شناختی را برآورده کند. مانند هتل‌ها، موکت‌ها بسته به تکنولوژی تولید و ترکیب شمع به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و همچنین در سیستم طبقه‌بندی توسعه‌یافته برای پوشش‌های کف در روسیه در مقیاس نقطه‌ای ارزیابی می‌شوند. ایمنی در برابر آتش برای موکت یک شاخص بسیار مهم است، بنابراین تمام پوشش های مورد استفاده در هتل ها با توجه به ظرفیت اتاق و تعداد طبقات ساختمان باید با کلاس ایمنی آتش نشانی مورد نیاز مطابقت داشته باشد.

موکت ها با استفاده از فناوری های مختلفی بر اساس الیاف مختلف تولید می شوند. پایه ای که روی حلقه پوشش آینده تشکیل می شود می تواند از جوت طبیعی یا مصنوعی، لاستیک فوم، لاتکس مقاوم در برابر رطوبت یا نمد ساخته شود و نکات مهم تهیه موکت های هتلی این به شما امکان می دهد تقریباً بر روی هر سطحی، از کف بتن گرفته تا گرمایش از کف، موکت بچینید. پرز تعبیه شده در پایه موکت از الیاف پشمی یا مصنوعی (پلی آمید، پلی پروپیلن، پلی استر، نایلون) و همچنین ترکیب آنها ساخته شده است. تراکم پرز یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که کیفیت موکت را تعیین می کند، یعنی حداکثر مقاومت در برابر سایش آن. تعداد دوخت ها در طول و همچنین ضخامت نخ، تراکم موکت را تعیین می کند، این شاخص بر حسب گرم بر متر مربع اندازه گیری می شود.

با توجه به روش تولید، موکت های بافته و نبافته از هم متمایز می شوند. موکت بافته شده با دست یا بر روی ماشین های مخصوص ساخته می شود، پشم بیشتر به عنوان نخ استفاده می شود تا نخ های مصنوعی. موکت بافته شده بسیار بادوام است و امکانات تقریباً نامحدودی در هنگام ایجاد نقش دارد.

موکت های نبافته دو نوع هستند: سوزنی و پرزدار (سوزن کوب). با روش تولید تافتی، دستگاه نخ کشیده شده از طریق هر سوزن را وارد تار می کند و حلقه هایی با ارتفاع های مختلف را تشکیل می دهد. از داخل، پایه با عملیات حرارتی ثابت می شود. برای استحکام بیشتر، یک پایه لاستیکی فوم پشتیبانی اضافی وصل شده است.

در مورد منشا الیاف، مزایای شمع طبیعی ایمنی محیطی، عایق حرارتی خوب، جذب صدا، خاصیت ارتجاعی عالی، اشتعال پذیری کم و سهولت تمیز کردن است. اما در عین حال هزینه بالایی دارد، حساس به شب پره، کپک است و همچنین به راحتی آب را جذب و در خود نگه می دارد. انواع آنالوگ های مصنوعی ارزان تر هستند، مقاومت به سایش بالایی دارند، در برابر محو شدن مقاوم هستند، اما دارای معایب مختلفی هستند. در بین پوشش های مصنوعی، پلی استر و پلی آمید رایج ترین هستند، اما اغلب مواد مصنوعی به نسبت های مختلف با پشم مخلوط می شوند و حداکثر ترکیب کیفیت مفید مواد را به دست می آورند.
حرفه ای ها چه می گویند

از جمله الزامات اصلی برای موکت در هتل می توان به مقاومت در برابر سایش، ایمنی در برابر آتش، عایق صدا، دوام و خواص الکترواستاتیکی اشاره کرد. واحد نگهداری هتل مسئولیت وضعیت موکت و موکت و همچنین مراقبت از آنها را بر عهده دارد، این کارکنان آنها هستند که بر نظافت نظارت دارند و مسئولیت خرید به موقع موکت های نو را بر عهده دارند. برای به دست آوردن کامل ترین تصویر از موکت در هتل ها، برای درک جزئیات و ظرافت ها، به روسای خدمات خانه داری هتل های معروف مسکو تاتیانا یودینا (Marriott Moscow Royal Aurora)، ناتالیا آسیوا (Holiday Inn Moscow Suschevsky) مراجعه کردیم. ، و همچنین به ناتالیا اگورووا، معاون مجتمع هتل های توریستی Izmailovo (گاما، دلتا).

اول از همه، الزامات کیفیت موکت در استانداردهای "برند" هتل ها تجویز شده است، این استانداردها برای هتل های زنجیره ای تقریباً یکسان است و ممکن است بسته به کلاس و رتبه ستاره آنها متفاوت باشد. ترکیب استاندارد موکت برای هتل های پنج ستاره ماریوت 80-90% پشم و 10-20% نایلون است. و در مجموعه هتل Izmailovo، با وجود اینکه هتل گاما 3 * و هتل دلتا 4 * است، لازمه ترکیب موکت ها یکسان است: 80٪ پشم، 20٪ پلی آمید.

استانداردها نه تنها در مورد ترکیب پوشش اعمال می شود، به عنوان مثال، تشک های خوش آمد گویی در ورودی اصلی هتل های هالیدی این باید دارای اندازه کاملاً مشخص، با ارتفاع شمع معین و تراکم آن در هر متر مربع باشد. 

ناتالیا آسیوا خاطرنشان می‌کند: «این موکت‌ها باید دو رنگ باشند: سبز با زمینه رنگی و طرحی که در استاندارد تأیید شده است».

اگر در مورد تراکم شمع و ارتفاع آن صحبت کنیم، شاخص های بهینه برای موکت های واقع در مکان هایی با ترافیک زیاد تراکم بیش از 1300 گرم در متر مربع و ارتفاع شمع کمتر از 9 میلی متر است. برای استوک اتاق، جایی که نفوذپذیری کمتر است، تراکم موکت ممکن است کمتر باشد - از 1000 تا 1300 گرم در متر مربع.

تقریباً همیشه در هتل های طبقه بالای قیمت موکت های ارزان تهران از شمع برش یا لوپ کات استفاده می شود. این اوست که تجمل و راحتی بصری را به اتاق می بخشد، اما شمع تقسیم شده دارای معایبی است. این "اثر حضور" است، زمانی که آثاری بر روی شمع حتی از برس جاروبرقی باقی می ماند. بنابراین، در بسیاری از هتل ها، یک فرمول آزمایش شده با زمان کار می کند: "حلقه در راهروها است، مخمل در اتاق ها است." عبور و مرور در راهروها بالاتر است و روسازی در معرض بارهای زیاد و تمیز کاری سخت روزانه قرار می گیرد. لولای مقاوم در برابر سایش، کم و محکم برای راهروها مناسب است، همچنین حرکت عادی تجهیزات را روی چرخ ها (تجهیزات تمیز کردن، مبلمان، چمدان، گاری های خدمتکار و غیره) تسهیل می کند. عملاً هیچ اثر سایه‌داری روی حلقه وجود ندارد (به دلیل شکست نور در امتداد شمع، "سایه‌ای شبیه به یک نقطه مرطوب ظاهر می‌شود)، که اغلب می‌توان آن را روی یک شمع برش بلند، گاهی اوقات روی مخمل مشاهده کرد. در اتاق ها رفت و آمد کم است اما راحتی باید در بالاترین سطح باشد. در اینجا شما به یک شمع تقسیم (مخمل) با سطح راحتی بالا نیاز دارید. راه رفتن روی سطح با کفش و بدون کفش برای مهمان باید خوشایند باشد (شکل حلقه برای راه رفتن با پای برهنه روی آن به اندازه کافی سخت است).

در هتل های 3* معمولاً از موکت پرز حلقه ای استفاده می شود. بسیار کاربردی تر، تمیز کردن آسان تر و ارزان تر است. برای اینکه ظاهری طراحی‌تر و جذاب‌تر به آن بدهد، سازنده شمع حلقه را دو سطحی می‌سازد (یک حلقه بالاتر و دیگری پایین‌تر). به این ترتیب موکت حجیم می شود و این مورد توجه طراحان قرار می گیرد. برای مشاهده موکت اداری به https://gamantj.com/gaman-office-carpet/ مراجعه کنید.

در مورد وجود موکت در محوطه گروه ورودی، در اینجا نظرات کارشناسان کمی متفاوت است: تاتیانا یودینا معتقد است که موکت در منطقه پر رفت و آمد (سالن اصلی هتل، ورودی های هتل) نیازی نیست و یک کف سنگی بهتر عمل می کند. و به گفته ناتالیا آسیوا از هتل هالیدی، موکت کردن در لابی قابل قبول است، اما با این احتیاط "در قسمت ورودی اصلی با ترافیک زیاد، پوشش های مصنوعی دوام بیشتری خواهند داشت." هنگام خرید گروه ورودی، طول عمر موکت نیز در نظر گرفته می شود: پنج تا هفت سال. پس از این مدت، موکت ها ظاهر ظاهری خود را از دست می دهند و نیاز به تعویض دارند.

اگر در مورد طول عمر موکت صحبت کنیم، برای تعداد اتاق ها 10-12 سال است، در سایر مناطق هتل که بار بیشتر است، 6-8 سال است.

 

صرفاً نه در جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند

البته همه کارشناسان بر این عقیده هستند که عمر موکت مستقیماً به مراقبت از آن بستگی دارد. ناتالیا اگورووا می گوید که چگونه این مشکل در مجتمع های هتل ایزمایلوو حل شد: "در هتل ما، منطقه مسئولیت تمیز کردن و وضعیت موکت به سرویس اتاق و سرویس دهلیز اختصاص داده شده است (مناطق لابی، اولین. طبقات هتل و سایر اماکن عمومی). برنامه خاصی برای تمیز کردن خشک و مرطوب وجود دارد، در فصلی متفاوت است. اگر به دلایلی موکت آسیب دیده باشد (آسیب مکانیکی، آلودگی شدید، سوختگی)، تعویض کامل یا جزئی موکت انجام می شود.

هنگام انتخاب روکش برای اتاق های هتل، اولویت به انواع کفپوش و موکت اداری در همه جا داده می شود. اما ناتالیا آسیوا خاطرنشان می کند: "اگر در مورد تفاوت در مراقبت از موکت یا موکت صحبت کنیم ، عملاً تفاوتی برای خدمتکار وجود ندارد. پوشش ها روزانه جاروبرقی می شوند و به صورت دوره ای مرطوب تمیز می شوند. ما از مواد شیمیایی مدرن استفاده می کنیم که نه تنها پوشش را تمیز می کنند، بلکه ضد عفونی می کنند. خدمات ما تحت شعار "تمیز کنید نه جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند."

اهمیت مراقبت شایسته توسط تاتیانا یودینا نیز تاکید شده است: "همه چیز به مراقبت صحیح از موکت بستگی دارد، هر چه مراقبت از موکت صحیح تر باشد، ماندگاری بیشتری دارد. سالن های ضیافت و رستوران های ما پس از 12 سال استفاده موکت شده اند. رعایت توصیه‌های حرفه‌ای برای مراقبت از موکت بسیار مهم است، زیرا استفاده نادرست از مواد شوینده یا روش‌های تمیز کردن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به موکت گران‌قیمت وارد کند.

شایان ذکر است که مشکل آلرژی در میان مهمانان به موکت، عمدتاً به دلیل ترکیب و مراقبت مناسب از موکت، عملاً وجود ندارد. این کار با استفاده از تجهیزات حرفه ای و با روش های مختلف بسته به درجه و ماهیت آلودگی انجام می شود. تاتیانا یودینا می گوید: مواد شیمیایی حرفه ای برای شامپو کردن و تمیز کردن کف خشک موکت ها استفاده می شود. - موکت پشمی طبیعی حساسیت زا نیست، علاوه بر این، نخ پشم با ترکیبات مخصوص ضد شب پره، کثیفی و ضد حساسیت از قبل تصفیه می شود

https://5stars-mag.ru/journal_article/328.html

بهترین دیوار سبز مصنوعی خانه

۳ بازديد

دیوار سبز چیست
دیوار سبز یک ساختار گیاهی عمودی است که می تواند به دیوارهای داخلی یا خارجی متصل شود. این باغ های عمودی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. می توانید دیوار سبز زنده یا دیوار سبز مصنوعی را انتخاب کنید. در این راهنمای نهایی خرید گرین وال مصنوعی، تفاوت‌های بین این دو و مواردی که هنگام خرید دیوار سبز بعدی باید به آن توجه کنید را بررسی خواهیم کرد.

مزایای دیوارهای سبز
دیوارهای سبز مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله این واقعیت که آنها یک عنصر تزئینی پویا هستند. دلیلی وجود دارد که بسیاری از معماران و طراحان از آنها در طراحی های خود استفاده می کنند!

دیوارهای سبز برای سلامتی شما نیز مفید هستند: ثابت شده است که نگاه مکرر به گیاهان باعث کاهش فشار روی چشم های بیش از حد خسته می شود و حتی می تواند فشار خون شما را کاهش داده و احساس اضطراب را کاهش دهد. دیوارهای سبز بیرونی همچنین دارای مزیت افزوده کمک به عایق کاری ساختمان با ایجاد سایه هستند و دیوارهای سبز داخلی در جذب صدا عالی هستند.

دیوار سبز زنده VS. دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز توسط گیاهان طراح
اگر می خواهید یک دیوار سبز نصب کنید دو گزینه وجود دارد - دیوارهای سبز زنده یا دیوارهای سبز مصنوعی. دیوارهای سبز زنده از گیاهان زنده همراه با محیط رشد ساخته شده اند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از گیاهان مصنوعی ساخته شده اند. در حالی که هر دو نوع دیوار از نظر زیبایی شناسی به یک اندازه خیره کننده هستند، تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

نگهداری دیوارهای سبز زنده معمولاً در مقایسه با دیوارهای سبز مصنوعی کمی دشوارتر است، زیرا به آبیاری مکرر و علف های هرز نیاز دارند. همچنین عناصر بسیار بیشتری برای نگهداری در یک دیوار سبز زنده وجود دارد - در واقع یک سیستم کامل. جدا از گیاهان، یک دیوار سبز زنده همچنین از خاک، سیستم آبیاری و زهکشی تشکیل شده است که همگی به نگهداری مکرر نیاز دارند.

دیوارهای سبز مصنوعی صرفاً از گیاهان مصنوعی تشکیل شده است که برای امرار معاش نیازی به آبیاری ندارند یا نیاز به نگهداری زیادی دارند (فقط گاهی اوقات پاک کردن و گردگیری لازم است) که باعث صرفه جویی در زمان، آب و انرژی می شود. این نیز آن را کاملا مقرون به صرفه می کند!

راه دیگری که فنس چمنی و کاربردهای آن متفاوت هستند این است که مقرون به صرفه هستند و در این است که چگونه برای مدت طولانی به طرز شگفت انگیزی سبز می مانند. علف‌های هرز، عفونت و موجودات کوچک می‌توانند تأثیر منفی بر دیوار سبز زنده بگذارند - یا حتی از بین ببرند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از این مشکلات مصون هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی برای فضاهایی با نور کم نیز عالی هستند، جایی که گیاهان زنده برای زنده ماندن در آن تلاش می کنند. اگر مناطقی از خانه شما نیاز به فضای سبز دارد اما برای گیاهان زنده مناسب نیست، پس دیوارهای سبز مصنوعی فوق العاده هستند. راه حل.

یکی دیگر از مزایای دیوارهای سبز مصنوعی این است که به راحتی نصب می شوند و حتی جابجا می شوند و تأثیر منفی بر دیوارهایی که روی آن نصب می شوند ندارند. با این حال، نشان داده شده است که دیوارهای سبز زنده باعث آسیب ساختاری، از جمله ترک‌های ناشی از آسیب ریشه و رطوبت مزمن ناشی از حفظ رطوبت می‌شوند.

انتخاب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز در هنگام غروب
دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. در Designer Plants، گیاهان مصنوعی ما در پانل‌های مجزا عرضه می‌شوند که مطمئناً می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کنید و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. ما همچنین می توانیم به طراحی یک دیوار سبز مصنوعی سفارشی برای شما کمک کنیم!

شاید شما به دنبال ظاهر سنتی تر پانل های پرچین، و برگ های پیچک یا ظاهر شیرین گل ها باشید. یا شاید بخواهید چیزها را با ظاهر عجیب‌تر سرخس‌های جنگلی و گیاهان گرمسیری تند کنید. همچنین طیف گسترده ای از گیاهان رنگارنگ فردی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. یا ترکیبی از همه آنها بیشتر به شما می آید؟ گزینه ها بی پایان هستند!

انتخاب نوع مناسب دیوار سبز مصنوعی نیاز به تامل زیادی دارد. مثلاً داخل خانه خواهد بود یا بیرون؟ اگر قصد دارید دیوار سبز مصنوعی خود را بیرون نصب کنید، باید مطمئن شوید که گیاهان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی در فضای باز
اگر دیوار سبز مصنوعی شما در داخل خانه نصب می شود، باید الزامات ساختمان را در نظر بگیرید (برخی ساختمان های تجاری به دیوارهای سبز آزمایش شده آتش نیاز دارند). فقط برای اینکه بدانید، تمام دیوار سبز مصنوعی یا گرینوال چیست ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و ما همچنین مجموعه ای لوکس از دیوارهای سبز را داریم که دارای گواهینامه ایمن در برابر آتش هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید چیزی را پیدا می کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

همچنین مهم است که عملکرد دیوار سبز مصنوعی خود را در نظر بگیرید. در حالی که برخی از مشتریان ما دیوارهای سبز مصنوعی را به دلیل ارزش زیبایی شناختی خود می خواهند، تعداد زیادی از مشتریان برای حل نوعی از مشکلات فضای خود به دیوارهای سبز مصنوعی نیاز دارند. گاهی اوقات مخفی کردن یک دیوار قدیمی و حصار فرسوده است. گاهی اوقات برای پنهان کردن ساختارهای ضروری، اما اغلب نه چندان خوشایند، مانند سیستم های آب گرم است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دو دیوار سبزی شبیه هم نیستند - دیوارهای سبز مختلف می توانند به طرق مختلف فضا را تکمیل کنند.

یک راه عالی برای شروع سفر خود در انتخاب دیوار سبز مناسب برای شما این است که به دنبال الهام بخش باشید

پنت هاوس با دیوار سبز مصنوعی سفارشی توسط Designer Plants
این نصب پنت‌هاوس خیره‌کننده بخشی از یک طرح مختصر بود که «به بهترین پول می‌توان خرید» را در بازسازی پنت‌هاوس چند میلیون دلاری نیاز داشت. از همان ابتدا این دیوار سبز در مورد بازتاب شخصیت مالکان بود. پس از کار دقیق با صاحبان، طیف وسیعی از گیاهان رنگی دیگر انتخاب شدند تا دیوار سبز را "پاپ" کنند و حس واقعی طبیعت را در داخل خانه به ارمغان بیاورند. در توسعه دیوار سبز شما، ما می توانیم چیزی را که واقعاً با نیازهای شما مطابقت دارد، توصیه و توسعه دهیم.

اکنون که ایده ای به دست آورده اید که کدام خرید فنس چمنی با نیازهای شما مطابقت دارد، باید به هزینه آن توجه کنید. پانل های دیوار سبز مصنوعی در وب سایت ما مربع های 90 یا 100 سانتی متری هستند و می توانند از 80 تا 600 دلار برای هر پانل متغیر باشند. تفاوت قیمت معمولاً به دلیل عواملی مانند تراکم بوته، اندازه برگ، نوع شاخ و برگ و تنوع گیاهان در هر پانل است.

آیا اکنون آماده خرید دیوار سبز مصنوعی خود هستید؟ شما می توانید دیوار سبز مصنوعی خود را از فروشندگان مختلف از جمله گیاهان طراح خریداری کنید. مراقب گیاهان سبز مصنوعی با کیفیت پایین‌تر باشید که تغییر رنگ، محو یا ترک می‌خورند. اینها اغلب در سخت افزارهای بزرگ یا خرده فروشی ها و حتی آنلاین فروخته می شوند. دیزاینر پلنتز 5 سال تضمین می کند که دیوار شما پژمرده یا ترک نخورد. ما این را همانطور که خودمان، با هزاران مشتری و در آزمایش های علمی مستقل آزمایش کرده ایم، می دانیم. هر بار که گیاهان طراح را خریداری می کنید، بالاترین کیفیت را دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

نصب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله گچ تخته، الوار، سنگ، آجر و بتن نصب کرد. بهترین راه برای نصب دیوار سبز مصنوعی به محل نصب آن بستگی دارد.

برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود بر روی دیوار خشک، چوب، آجر یا سیمانی به چکش، میخ و مته نیاز دارید. اگر دیوار سبز خود را روی حصار یا مش نصب می کنید، فقط به زیپ بند نیاز دارید.

لوازم مورد نیاز را ندارید؟ نگران نباشید، شما می توانید هر آنچه را که برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود نیاز دارید، در اینجا در Designer Plants پیدا کنید!

افسانه ها و باورهای غلط رایج در مورد دیوارهای سبز مصنوعی
افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی ممکن است کپک بزنند.

واقعیت: دیوارهای سبز مصنوعی ما در واقع در برابر قالب مقاوم هستند!

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی بسیار گرد و غبار می شوند.

واقعیت: همه وسایل خانه گرد و غبار می شوند! دیوارهای سبز مصنوعی را می توان به همان روشی که بقیه دکوراسیون شما گردگیری کرد، بنابراین اگر قبلاً به عنوان بخشی از کارهای روزمره خانه یا نظافت خود گردگیری می کنید، گرد و غبار جمع نمی شود.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی مملو از لانه های عنکبوت است.

واقعیت: عنکبوت‌ها عاشق فضاهای تاریک و آرام هستند، بنابراین اگر دیوار سبز مصنوعی خود را تمیز و گردگیری کنید، آن‌ها در آنجا لانه نمی‌سازند. توجه داشته باشید که گیاهان واقعی نیز از عنکبوت ها مصون نیستند. توصیه می کنیم برای راحتی کل خانه خود کنترل آفات را به خوبی حفظ کنید.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی دوستدار محیط زیست نیستند.

واقعیت: حقیقت این است که تمام دیوارهای سبز ما با مواد 100٪ کاملاً قابل بازیافت ساخته شده اند. گیاهان ما همچنین مطابق با ROHS و غیر سمی هستند. فراموش نکنید، دیوارهای سبز مصنوعی نیازی به آبیاری ندارند، بنابراین نیاز به مصرف آب در خانه شما را کاهش می دهند. این برای محیط زیست، به ویژه مناطق مستعد خشکسالی عالی است.

 

افسانه: پرچین های مصنوعی را می توان در هر جایی خریداری کرد.

واقعیت: در حالی که ممکن است مکان های زیادی وجود داشته باشد که دارای قطعات کوچک کاشی های پرچین جعلی باشد. پرچین‌های تقلبی با کیفیت بالا و واقعی به سختی پیدا می‌شوند - برای مثال بسیاری از پرچین‌های تقلبی 2 دلاری در فروشگاه‌ها در عرض چند ماه از بین می‌روند و مواد شیمیایی سمی «بدون گاز». همین را می توان در مورد دیوارهای سبز تقلبی نیز گفت.

منبع: https://designerplants.com.au/blog/ultimate-guide-artificial-green-walls/

انواع کفپوش گرانولی و تاتامی ورزشی

۴ بازديد

آیا می دانید کفپوش تاتامی برای چیست؟ قبل از آن، اولین چیزی که باید بدانید این است که منشاء ژاپنی دارد و به معنی: "تا شده و روی هم چیده شده" است. قبلاً توسط ژاپنی ها برای پوشاندن کف خانه ها یا فضاهای مراقبه استفاده می شد. اما امروزه این کفپوش پلی استایرن منبسط شده را می توان در اندازه های مختلف یافت و عموماً برای پوشش کف فضاهای ورزشی یا مدارس استفاده می شود.

ما معمولاً تاتامی را به عنوان زمینی که به عنوان محافظ برای تمرین هنرهای رزمی عمل می کند، در نظر می گیریم. با این حال، کاربردهای متعددی برای کف تاتامی وجود دارد که در اینجا آن را برای شما توضیح می دهیم.

برای کفپوش تاتامی به https://gamantj.com/tatami-flooring/ به لینک مراجعه کنید.
این یک زمین ایده آل برای تمرین هنرهای رزمی مانند: کاراته، جودو، جوجیتسو است. اما نصب آن برای مناطق مدرسه کودکان نیز استفاده می شود، جایی که حفاظت از کودکان مورد نیاز است. طیف گسترده ای از کفپوش های تاتامی وجود دارد که با هر نیازی سازگار است.

انواع خاک
تاتامی صفحات: ساخته شده از آگلومرا فوم پلی اورتان، روکش شده با بوم PVC. شما می توانید اندازه صفحه و همچنین ضخامت آن را انتخاب کنید. ضخامت و چگالی آن تا 200 کیلوگرم بر متر مکعب می رسد
نوع پازلی: این نوع کف را می توان به هر جایی جابجا کرد تا به راحتی سرهم و جدا شود. آنها معمولاً در دو رنگ و با کاربردهای متعدد برگشت پذیر هستند.
مزایا و ویژگی ها
قابل بازیافت است
قابل شستشو است
سهولت نصب
سهولت برش
بی نهایت ترکیب
ضخامت ها و چگالی های مختلف، بسته به فعالیت
اقتصادی
نکاتی برای انتخاب کفپوش تاتامی
اول اینکه در هنگام خرید باید چندین جنبه را در نظر گرفت.

هدف آن چه نوع کاربری است؟: کودکان، متخصصان، افراد و غیره.
کفپوش تاتامی برای چه فعالیت بدنی در نظر گرفته شده است؟
نصب ثابت خواهد بود یا لحظه ای؟
نوع بودجه: قیمت ها با توجه به کیفیت، ضخامت و جنس کف متفاوت است.
بهترین کفپوش های تاتامی
بسته به نوع فعالیت بدنی
علاوه بر این، مهم است که نوع فعالیت بدنی که قرار است در زمین تاتامی انجام شود را در نظر گرفته و جزئیات آن را در نظر بگیرید. این امر تعیین کننده ضخامت، کیفیت و کمیت صفحات برای نصب خواهد بود.

هنرهای رزمی: برای این فعالیت بدنی به قیمت کفپوش گرانولی با تراکم کم نیاز است تا در هنگام پاییز بالشتک شوند. آنها معمولا از EVA ساخته می شوند، ماده ای که استات، اتیلن و وینیل را مخلوط می کند.
سه نوع ضخامت کف تاتامی برای این فعالیت هنرهای رزمی توصیه می شود:

صفحات 2 سانتی: برای فعالیت های بدنی که به دلیل مانورها و چرخش ها نیاز به آزادی بیشتری برای پا دارند استفاده می شود. قابل توصیه در رشته هایی مانند: فول کنتاکت، کاراته، تکواندو و ....
ضخامت 3 سانتی متر: ایده آل برای رشته هایی با سقوط های پراکنده تر.
4 سانتی‌متر: پهن‌ترین کفپوش تاتامی است و برای فعالیت‌هایی با سقوط‌های معمولی با شدت بیشتر نشان داده می‌شود.
فعالیت های تناسب اندام: هر روز تعداد بیشتری از کفپوش های تاتامی در سالن های ورزشی یا سالن های ورزشی دیده می شود. این یک طبقه راحت است که با هر رشته ای سازگار است.
مهدکودک ها و مهدکودک ها: در انتخاب نوع کف برای این امکانات، کوچولوها در نظر گرفته می شوند. توصیه ترین کار نصب تاتامی پازل است. مخصوص فضاهایی با کودکانی که شروع به راه رفتن می کنند و اغلب تلو تلو می خورد. ضخامت این کفپوش تاتامی 20 میلی متر است.
در خانه: این کفپوش به قدری محبوب شده است که در خانه نیز استفاده می شود. نصب اغلب در اتاق خواب کودکان، اتاق بازی کودکان یا فضاهای آرامش دیده می شود. برای مشاهده انواع پارکت لمینت جدید به این صفحه مراجعه کنید.
پازل تاتامی
انواع کفپوش پازلی تاتامی
این نوع دیگری از کف است که با تاتامی سنتی متفاوت است. ویژگی اصلی آن این است که زبانه های به هم پیوسته دارد که به شما امکان می دهد قطعات آن را مانند یک پازل به هم وصل کنید. در مهدکودک ها رتبه اول را دارد.

با توجه به محبوبیت آن در بازار، تنوع زیادی در اندازه و رنگ کف پازل وجود دارد که انتخاب را هنگام خرید دشوار می کند. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که همه طبقه های پازل یکسان نیستند.

تراکم یکی از اصلی ترین نکاتی است که در خرید کفپوش تاتامی و حصول نتیجه مطلوب باید به آن توجه کرد. چگالی یک تاتامی با رابطه بین جرم بدن و حجمی که در فضا اشغال می کند تعیین می شود. این روی تحرکی که می توان روی تاتامی داشت تأثیر می گذارد. اگر خاک دارای تراکم زیاد باشد، سختی زیادی نیز خواهد داشت. که سطحی پایدار برای تعادل ارائه می دهد. انتخاب تاتامی برای تمرین هنرهای رزمی نکته مهمی در هنگام تمرین است. از آنجایی که آنها رشته‌هایی هستند که از کفش‌های ویژه استفاده می‌کنند یا مستقیماً با پای برهنه انجام می‌شوند، مهم است که از کفش‌های خیابانی اجتناب کنید و بدانید که بسته به روش انتخابی کدام یک را انتخاب کنید.

انتخاب تاتامی با توجه به انواع مختلف
برای هنرهای رزمی، انواع کفپوش مناسب زمین ورزشی با چگالی کم برای جلوگیری از سقوط در طول تمرین مورد نیاز است. آنها معمولا با EVA ساخته می شوند، ماده ای که مخلوطی از وینیل، استات و اتیلن است.

ما سه نوع مختلف تاتامی پیدا کردیم که عمدتاً از نظر ضخامت متفاوت هستند. از بین آنها می توانیم با توجه به رشته تمرینی داشته باشیم:

- تاتامی 4 سانتی متر ضخامت. این وسیع ترین است، بنابراین برای رشته هایی که زمین خوردن در آنها رایج تر و شدیدتر است توصیه می شود. اینها جودو، جیوجیستو یا هاپکیدو هستند.

- تاتامی 3 سانتی متر ضخامت. در این مورد، تاتامی برای هنرهایی که نیاز به سقوط های پراکنده بیشتری دارند، مانند دفاع شخصی یا تمرین ورزشی توصیه می شود.

- تاتامی 2 سانتی متر ضخامت. عرض آن تا 2.3 سانتی متر می رسد. معمولاً برای رشته‌هایی استفاده می‌شود که به دلیل چرخش‌ها و مانورها به آزادی بیشتری برای پا نیاز دارند. این در مورد کاراته، تکواندو، فول کنتاکت و غیره است.

ویژگی های بهترین مدل کفپوش گرانولی ورزشی
به یاد داشته باشید که تاتامی یک کفپوش کم تراکم است، بنابراین برای افزایش عمر آن نباید با هیچ کفشی روی آن پا گذاشت. علاوه بر این، هیچ نوع ماشینی را نباید روی آن قرار داد، به خصوص اگر سنگین باشد، مانند تمرین با وزنه، زیرا باعث آسیب جدی می شود.

همچنین مهم است، به خصوص اگر یک سالن ورزشی یا اتاق ورزش جمعی باشد، که بتوان آن را به راحتی مونتاژ و جدا کرد. برای این، نوع پازل عالی هستند، زیرا به راحتی و بدون نیاز به چسب جدا می شوند.

منبع: https://www.katanamart.eu/ , https://www.entrenamiento.com/

همه چیز درباره پارکت لمینت

۷ بازديد

چه در یک اصلاح جامع و چه در ساخت و ساز جدید، زمانی که زمان انتخاب مصالح فرا می رسد، همیشه اول از همه پایان کف است. این پایان بر بقیه اولویت دارد زیرا نه تنها از نظر بصری کل خانه را تحت تأثیر قرار می دهد، همانطور که روی دیوارها یا سقف ها تأثیر می گذارد، بلکه یک جزء حسی اضافی نیز دارد، زیرا ما دائماً روی آن قدم می گذاریم. حسی که ما هنگام پا گذاشتن روی یک ماده یا مواد دیگر داریم به شدت متفاوت است، از گرمای ماده گرفته تا لمس، قیمت موکت طوسی تا صدایی که هنگام پا گذاشتن روی آن ایجاد می کند، هر ماده حس متفاوتی را به ما ارائه می دهد.

تنوع موادی که می‌توانیم کف خانه خود را با آن‌ها بپوشانیم بسیار زیاد است، اما در این پست قصد داریم بر روی 5 نوع رایج تمرکز کنیم:

چوب طبیعی

لمینت و وینیل

کاشی

سنگ طبیعی

میکروسیمان

به غیر از این 5 متریال ذکر شده، می‌توانیم کف‌های بتن، لاستیک، لاستیک، چوب پنبه، پارچه، کف‌پوش‌های فنی را نیز پیدا کنیم، اما این پوشش‌ها به ندرت در فضای داخلی خانه استفاده می‌شوند، بنابراین آنها را برای پست بعدی می‌گذاریم.

برای تجزیه و تحلیل مزایا و معایب این 5 نوع کفپوش و اینکه بتوانیم بهترین را برای خانه خود انتخاب کنیم، از 5 دسته تنوع، عملکرد، نصب، نگهداری و قیمت استفاده می کنیم.

کفپوش های چوبی طبیعی
مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف چوبی (2).jpg
تنوع: اگرچه صدها چوب در جهان وجود دارد، چوب های مورد استفاده در کفپوش ها تا حدودی محدودتر هستند. در اسپانیا، ما معمولا بین کاج، راش، بلوط، افرا، زبان گنجشک، شاه بلوط، گردو، گیلاس، زبان گنجشک، اکالیپتوس، الوندو، جاتوبا و ونگه را انتخاب می کنیم. چوبی که انتخاب می کنیم نوعی دانه و رنگ پایه به ما می دهد. اگر تنوع بیشتری می خواهیم، ​​می توانیم از لکه ها و لاک ها برای تغییر رنگ، تن و درخشندگی چوب استفاده کنیم. ضخامت این کفپوش ها معمولا بین 1.5 تا 2.5 سانتی متر است. اگر می خواهید در مورد انواع چوب بیشتر بدانید می توانید پست زیر را مطالعه کنید:

15 نوع چوب برای تزئین خانه شما
کارکرد: وقتی مردم به موکت تافتینگ ظریف مصور دلپذیر برای راه رفتن با پای برهنه فکر می کنند، چوب همیشه به ذهن می رسد. طبیعی بودن، راحتی و گرمای این ماده باعث می شود که پا گذاشتن روی آن بسیار دلپذیر باشد. اما، اگرچه در بخش لمسی متمایز است، اما در آکوستیک کار چندانی انجام نمی دهد. چوب، حتی اگر به شدت تحت درمان قرار گیرد، همیشه یک ماده طبیعی خواهد بود و به همین دلیل تحت انبساط و انقباضات زیادی قرار می گیرد که احتمال ایجاد صدا در هنگام پا گذاشتن روی آن را افزایش می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که این ماده یک ماده عایق است، در صورت وجود گرمایش از کف در خانه، استفاده از آن بسیار توصیه نمی شود، زیرا عبور دما را دشوار می کند و باعث می شود نصب گرمایش کارایی کمتری داشته باشد. در نهایت چوب ماده ای بسیار جاذب است و استفاده از آن در مناطق مرطوب مانند حمام و آشپزخانه توصیه نمی شود.

مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف چوبی (3).jpg
مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف چوبی (4).jpg
نصب: کفپوش چوبی عمدتاً به دو نوع کفپوش و پارکت وجود دارد. تفاوت این است که پارکت از لت های کوچکی تشکیل شده است که بازی های هندسی را انجام می دهند، در حالی که تخته های کف با لت های بزرگتر اجرا می شوند و اگرچه می توان از آنها برای ساختن اشکال و نقشه ها نیز استفاده کرد، اما معمولاً فقط یک جهت دارند. ما کف چوبی را که انتخاب می کنیم انتخاب می کنیم، نصب بسیار ساده است و می توان بین سه سیستم مختلف یکی را انتخاب کرد. می‌توانیم از چوب با اتصالات کلیکی استفاده کنیم و آن‌ها را روی ورق یا فیلمی به ضخامت ۱ تا ۲ میلی‌متر قرار دهیم که به عنوان مانع بخار و عایق صوتی عمل می‌کند. یا، اگر ترجیح می‌دهیم، می‌توانیم راه‌حل‌های کلاسیک‌تری را انتخاب کنیم، چوب را مستقیماً با چسب یا چسب بچسبانیم، یا آن را به سیستم چوبی میخ کنیم.

نگهداری: این احتمالاً منفی ترین نقطه چوب طبیعی است. کف چوبی نیاز به مراقبت زیادی دارد و اگر بخواهیم آن را در حالت بهینه نگه داریم باید توجه داشته باشیم که چوب و آب به هم نمی رسند، بنابراین از استفاده از موبر یا پارچه خیس برای تمیز کردن خودداری می کنیم و خودمان را محدود می کنیم. برای استفاده از جاروبرقی یا جاروبرقی. بخش خوب این است که اگر کف چوبی ما ساییده یا خراشیده شود، می توانیم آن را بریده، سنباده و لاک بزنیم و در حد نو باقی می ماند (البته باید در نظر داشته باشیم که این فرآیند فقط 2 یا 3 بار انجام می شود).

قیمت: دامنه قیمت هایی که می توانیم برای نصب کفپوش چوبی طبیعی پیدا کنیم بسیار زیاد است، زیرا انواع خاصی از چوب (به خصوص اگر تحت درمان های زیادی برای مقاوم سازی آنها قرار گرفته باشند) می توانند به قیمت های 70 یورو در متر مربع یا بیشتر برسند. نصب و راه اندازی. اما اگر از خاص ترین چوب ها بگذریم، هزینه مواد برای کف چوبی معمولا بین 10 تا 30 یورو در متر مربع است. به این قیمت باید هزینه نصب را نیز اضافه کنیم، در مورد نصب با کلیک یا با چسب (10-20 یورو در متر مربع) بسیار ارزان تر است و زمانی که با چاقو اجرا می شود (30-40 یورو در متر مربع) بسیار گران تر است.

علاوه بر مراقبت، تمیز کردن و نگهداری از چوب‌های طبیعی، کف‌های لمینت پدید آمدند، کف‌هایی که ظاهر چوب را تقلید می‌کنند، اما با حداقل نگهداری. لمینت ها از چندین لایه (معمولاً از چوب گرفته می شوند) با ضخامت بسیار کم تشکیل شده اند و چیزی که پس از نصب می بینیم در واقع یک عکس با وضوح بالا است. به عنوان یک چاپ، تنوع به معنای واقعی کلمه بی پایان است. نه تنها ورقه ورقه های چوبی و وینیل بدلی ساخته می شود، بلکه سنگ های بدلی، منسوجات یا حتی فلزات نیز ساخته می شود. این روند به قدری ساده است که قبلاً شرکت هایی وجود دارند که این مواد را با طراحی، طرح یا عکسی که درخواست می کنید برای شما می سازند. وینیل بسیار شبیه به لمینت است، اما عمدتا از PVC ساخته شده است، که آن را در برابر آب بسیار مقاوم می کند و حتی در زیر آب است.

عملکرد: جایی که چوب طبیعی شکست می خورد، جایی است که لمینت ها موفق می شوند. اگر می‌خواهید روکش چوبی داشته باشید اما: نمی‌خواهید نگران نگهداری از کف خود باشید، می‌خواهید همان پوشش را در سراسر خانه، از جمله حمام و آشپزخانه قرار دهید، و همچنین می‌خواهید پول کمی برای لمینت خرج کنید. کفپوش راه حل شماست اخیراً این کف‌ها با توجه به مقاومتشان از AC1 به AC6 طبقه‌بندی شده‌اند، اما در حال حاضر با توجه به کاربری که قرار است به آن داده شود از طبقه‌بندی جدیدی استفاده می‌شود:

استفاده انحصاری خانگی:

کلاس 21 - برای مصارف خانگی متوسط.

کلاس 22 - برای استفاده عمومی خانگی.

کلاس 23 - برای استفاده شدید خانگی.

مصارف خانگی / تجاری:

کلاس 31 - برای مصارف فشرده خانگی - تجاری متوسط.

کلاس 32 - برای مصارف فشرده خانگی - تجاری معمولی.

کلاس 33 - برای مصارف خانگی فشرده - تجاری فشرده.

کلاس 34 - برای مصارف خانگی فشرده - صنعتی متوسط.

در مورد کفپوش های وینیل، مزایا یکسان است، اما همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، نسبت به کفپوش های لمینت در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم تر هستند و پس از نصب، کمترین خطر شکستگی را دارند، زیرا انعطاف پذیری بیشتری دارند. . اما این دو ماده همه مزیت نیستند، آنها همچنین دارای معایبی هستند، به ویژه اینکه در لمس پلاستیکی هستند (اگرچه بهترین مدل ها در حال حاضر معجزه می کنند، حتی ایجاد برجسته هایی که از الگوی رگه ها پیروی می کنند) و اینکه برای آنها بهینه نیستند. استفاده از گرمایش از کف (اگرچه در حال حاضر مدل های خاصی برای این منظور وجود دارد).

مشاهده در اندازه کامل

مشاهده در اندازه کامل

نصب: اگر موادی برای نصب آسان روی کف وجود داشته باشد، لمینت است. قطعات لمینت معمولاً با کلیک هایی روی لبه ها برای اتصال یک قطعه به قطعه دیگر می آیند و واقعاً تمام سختی نصب آنها به همین است. مهم است که قبل از چیدن این کفپوش ها، به یاد داشته باشیم که یک پایه یا زیرپایه زیر لمینت قرار دهیم که به تسطیح کف و عملکرد به عنوان عایق و مانع بخار کمک می کند. بسته به اینکه قرار است لمینت را روی چه متریالی قرار دهیم، به یک نوع پایه نیاز داریم یا حتی ممکن است به آن نیاز نداشته باشیم. وینیل را می توان به روشی مشابه نصب کرد، اما به دلیل ضخامت کم آنها همیشه کلیک ندارند (در حالی که لمینت ها بین 6 تا 12 میلی متر هستند، کف های وینیل بین 2.5 تا 5 میلی متر هستند) بنابراین می توان آنها را مستقیماً با چسب چسباند.

نگهداری: یکی دیگر از مزایای بزرگ این نوع کفپوش، نگهداری تقریباً صفر آن است. می‌توانیم آن‌ها را با یک پارچه مرطوب، با یک دستشویی میکروفیبر یا با استفاده از یک محصول خاص برای این نوع کف، تمیز کنیم. مشکل این مواد این است که نمی‌توان آنها را ثابت کرد، منظور ما این است که اگر تخته‌ای را لکه‌دار یا خراش دهیم، نمی‌توانیم مانند چوب آن را سمباده یا خنجر بزنیم، راه رفع آن با تعویض کامل قطعه خواهد بود که آن را مجبور به بلند کردن کفپوش در کانال آپارات چندین قطعه و حتی تخته دامن می کند.

قیمت: آنها ارزان ترین گزینه هستند. اگر بودجه مشکل دارد، بدون شک کفی که باید انتخاب کنید لمینت است. از آنجایی که این یک ماده بسیار ساده و سریع برای نصب است، هزینه نصب می تواند تا 5 یورو در متر مربع باشد و در پیچیده ترین موارد از 20 یورو در متر مربع تجاوز نمی کند. نصب آن به قدری ساده است که بسیاری از افراد تشویق می شوند آن را به تنهایی نصب کنند. در مورد قیمت مواد، تولیدکنندگان زیادی هستند که فرصتی را در این متریال دیده اند که می توانیم کفپوش لمینت را با قیمت کمتر از 10 یورو در متر مربع پیدا کنیم، اما اگر به دنبال مواد با کیفیت بالاتر هستیم، احتمالا در محدوده 15-20 یورو. €/m2. اگرچه این یک ماده بسیار ارزان است، به طور کلی، اگر به دنبال بهترین وینیل یا لمینت باشیم، به راحتی می توانیم از 50 یورو در متر مربع فراتر برویم، وینیل همیشه گران تر از لمینت ها است.

کف کاشی ظروف سنگی (میناکاری شده، چینی و روستایی)
مشاهده در اندازه کامل
ظروف سنگی Arrevol_Suelo (4).jpg
تنوع: اگر بگوییم که تنوع در کفپوش لمینت بی نهایت بود، کفپوش استونور فاصله چندانی ندارد و هر روز صدها مدل جدید در سراسر جهان عرضه می شود. ظروف سنگی و چینی میناکاری شده بالدو هستند

sas از پخت خاک رس هایی به دست می آید که معمولاً (البته نه همیشه) لعاب برتری با طرح مورد نظر ما دارند. تقریباً هر طرحی که به ذهنمان می رسد را می توانیم انتخاب کنیم و تقلید از مواد دیگر شگفت آورتر می شود، از جمله تقلید از فلزات و چوب ها. این تنوع به حدی است که حتی بسیاری از کاشی‌ها با نقش برجسته و طرح‌های سه بعدی ساخته می‌شوند. برخلاف این دو ماده، ظروف سنگی روستایی به روش اکستروژن تولید می‌شوند و رنگ و پرداخت آن از هر طرف یکنواخت است، بنابراین بسیار محدودتر است. همچنین امکان ساخت ظروف سنگی روستایی در فرمت های بزرگ وجود ندارد، چیزی که دو نوع دیگر از ظروف سنگی اجازه می دهند.

کارکرد: اگر آنچه که ما بیش از هر چیز به دنبال آن هستیم، قابلیت اطمینان است، این که مواد با گذشت سالها برای ما مشکل ایجاد نکند، ظروف سنگی انتخاب ماست. کف ظروف سنگی بسیار مقاوم هستند، بدون مشکل در مناطق مرطوب قابل استفاده هستند، با گرمایش از کف کاملاً کار می کنند و بسیار بادوام هستند. تطبیق پذیری این ماده بسیار زیاد است و تقریباً در هر شرایطی می تواند یک راه حل عالی باشد.

مشاهده در اندازه کامل

مشاهده در اندازه کامل
ظروف سنگی Arrevol_Suelo (2).jpg
نصب: کاشی ها یا کاشی کاری ها معمولاً با چسب مخصوص یا با ملات به کف می چسبانند. اگرچه در ابتدا آسان به نظر می رسد، اما نصب صحیح این مواد نیاز به زمان و در صورت امکان حرفه ای بودن دارد. مشکل در قرارگیری صحیح هر قطعه نهفته است، یعنی اینکه بتوانیم تمام کاشی ها را کاملاً در فاصله مساوی قرار دهیم و همیشه فاصله مشترک یکسانی را رعایت کنیم. اما، علاوه بر این، باید مراقب باشیم که تمام قطعات دقیقاً در یک ارتفاع باشند. اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، اما اگر بخواهید آن را به درستی انجام دهید، کار بسیار پر زحمتی است. این روسازی ها معمولاً ضخامت هایی بین 10 تا 20 میلی متر دارند، اما مدل هایی با ضخامت کم نیز وجود دارند که می توانند به 3 میلی متر هم برسد.

نگهداری: صفر. بدون شک این بزرگترین مزیت کفپوش های و پارکت لمینت چیست، نگهداری آن عملاً وجود ندارد. هنگام تمیز کردن آنها فقط باید مراقب باشیم که از محصولات ساینده استفاده نکنیم. اگر در صورت لزوم، قطعه ای را خراشیدیم یا آسیب دیدیم، تعویض آن بسیار ساده است و به همین دلیل است که اگر کف ظروف سنگی را در خانه قرار دهیم، توصیه می شود چندین جعبه دیگر از مواد را در صورت نیاز در آینده نگه داریم. . در بین انواع ظروف سنگی، پرسلن از همه مقاوم‌تر است، در برابر سایش، ضربه، رطوبت و با دوام بیشتر مقاوم‌تر است.

قیمت: با توجه به تعداد تقریبا بی نهایت مدل کاشی که می توانیم در بازار پیدا کنیم، تعیین قیمت برای مواد کار آسانی نیست. برخی از تولید کنندگان در حال حاضر مدل های کاشی را زیر آستانه 10 یورو در متر مربع ارائه می دهند، از سوی دیگر، ما می توانیم موادی را با قیمت های صدها و حتی هزاران یورو در هر متر مربع پیدا کنیم. با این اختلاف قیمت، معمولاً توصیه می کنیم به دنبال کاشی هایی باشید که قیمتی نزدیک به 20-25 یورو در متر مربع برای کیفیت های متوسط ​​و حدود 50-60 یورو در متر مربع برای کیفیت های بالا دارند. خوشبختانه، قیمت نصب آنچنان متفاوت نیست و ما معمولاً آن را بین 25 تا 30 یورو در متر مربع خواهیم یافت، البته تا زمانی که قطعات خاص یا با فرمت بزرگ نباشند. پیشنهاد میکنم این مطلب را نیز از دست ندهید :

چرا موکت یکی از بهترین کفپوش ها برای منزل و اداره است

کفپوش های سنگ طبیعی
مشاهده در اندازه کامل

تنوع: اگرچه صدها، اگر نگوییم هزاران نوع سنگ در جهان وجود دارد، آنچه وجود دارد همان چیزی است که وجود دارد، یعنی در طول سال ها سنگ های جدید ظاهر نمی شوند. این جنبه نسبتاً محدودی از سنگ است و اگر خودمان را به استفاده از سنگ محلی و عدم صادرات آن از کشورهای دیگر محدود کنیم، بسیار بیشتر است. اگر می خواهید در مورد انواع سنگ و به طور خاص در مورد سنگ مرمر بیشتر بدانید، می توانید پست بعدی ما را بخوانید:

انواع سنگ مرمر
عملکرد: کفپوش‌های سنگ طبیعی بسیار شبیه به کف‌پوش‌های سنگی عمل می‌کنند، مقاوم هستند، در برابر رطوبت مقاومت می‌کنند، به خوبی با کف‌های درخشان کار می‌کنند و می‌توانند تا آخر عمر برای ما دوام بیاورند. اما، بر خلاف ظروف سنگی، روکش های سنگی به فضای بیشتری نیاز دارند، زیرا ضخامت آن فقط از 2 تا 4 سانتی متر است. مزیت بزرگ این متریال و دلیل علاقه بسیاری از افراد به داشتن کف سنگ طبیعی، طبیعت دیدنی آن است، هر سنگ منحصر به فرد است و بنابراین، هر کفپوش سنگی نیز منحصر به فرد است.

مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف سنگ طبیعی (1).jpg
مشاهده در اندازه کامل

نصب: باز هم سنگ شبیه ظروف سنگی است و برای نصب کفپوش سنگ طبیعی می‌توانیم از چسب استفاده کنیم یا آن را با ملات ثابت کنیم. اگر در مورد ظروف سنگی قبلاً اظهار داشتیم که این تأسیسات به طور قابل توجهی پیچیده تر از آنچه به نظر می رسد هستند، با سنگ طبیعی این امر حتی قابل توجه تر می شود. نصب سنگ ها می تواند بسیار پر زحمت باشد، از وزن زیاد هر قطعه (مثلاً یک سنگ مرمر با ضخامت 2 سانتی متر حدود 50-60 کیلوگرم بر متر مربع است) تا مراقبت هایی که باید در مورد هر قطعه به کار گرفته شود تا شکافته نشود. یا گوشه های آسیب دیده دقتی که در نصب این متریال باید انجام شود از آنجایی که نامحدود نیست حداکثر است.

منبع : arrevol.com

از چه نوع موکتی انتخاب کنیم؟

۱۱ بازديد

انتخاب یک موکت داخلی آسان نیست، زیرا چندین معیار باید در نظر گرفته شود: بودجه شما، مکانی که در آن نصب می شود، جنس آن یا رنگی که به بهترین شکل ممکن می آید. و انتخاب رنگ مناسب یک کار تخصصی موکت است، به خصوص که یک انتخاب بد می تواند دکوراسیون شما را خراب کند.

برای انتخاب رنگ مناسب، باید چندین سوال از خود بپرسید:

رنگ های غالب مبلمان، دیوارها و پارچه ها کدامند؟
کف جایی که موکت گذاشته می شود چیست؟
موکت چه تاثیری باید در فضای داخلی من بدهد؟
اتاق چقدر روشن است؟
Tapis André Viau برای پاسخ دادن به این سؤالات عادت کرده است. امروز قصد داریم در مور اینکه چگونه موکت کثیف را تمیز کنیم صحبت کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رنگ ها چه تاثیری بر ما دارند؟
قبل از انتخاب رنگ برای پرفروش ترین موکت منطقه خود، مهم است که درک خود را از آنها درک کنید، زیرا رنگ ها فضای یک فضا را تغییر می دهند و بر همه ما تأثیر می گذارند.

بطور کلی:

رنگ های روشن فضاها را به صورت بصری روشن و بزرگ می کنند.
رنگ های تیره گرم ترند و فضا را صمیمی تر و راحت تر می کنند.
رنگ ها نیز با احساسات ما بازی می کنند. قبل از انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی خود، باید هدف خود را بدانیم:

اگر بخواهیم تمرکز کنیم و کار کنیم، می توانیم رنگ های گرم و پرانرژی را انتخاب کنیم.
اگر به دنبال آرامش و آرامش هستید، مثلاً در اتاق خواب، رنگ گرمی مانند آبی را انتخاب خواهید کرد.
در نهایت، رنگ موکت شما باید با بقیه هماهنگ یا متضاد باشد:

اگر آنها را هماهنگ کنید، نتیجه هماهنگ تر و آرام تر خواهد بود.
اگر با تن های مختلف تضاد داشته باشد، فضاهای پویاتری به دست خواهید آورد.

تشک های دیوار به دیوار ما را کشف کنید
نحوه انتخاب رنگ مناسب و روش های مختلف ترکیب آنها
بیایید ببینیم بسته به اینکه رنگ‌ها چه رنگ‌هایی هستند چه احساسی به ما می‌دهند…

داغ: قرمز، صورتی، نارنجی و زرد.
سرد: سبز و آبی.
خنثی ها: خاکستری، بژ، سفید و سیاه.
 

چه زمانی یک موکت با رنگ گرم (قرمز، صورتی، نارنجی و زرد) را انتخاب کنیم؟
رنگ‌های گرم واضح‌ترین رنگ‌ها هستند: آنها "پر انرژی" و محرک در نظر گرفته می‌شوند. آنها با اعتماد به نفس، قدرت و اشتیاق همراه هستند.

قرمز، برای یک موکت خیره کننده
قرمز یک رنگ محرک است، اما همیشه باید در استفاده از آن متعادل باشد. مانند مشکی، قرمز نیز در صورت انتخاب رنگ نادرست می تواند تهاجمی باشد.

به همین دلیل است که وقتی می خواهید یک نقطه کانونی یا کنتراست در اتاق نشیمن، راهرو یا اتاق غذاخوری ایجاد کنید، موکت قرمز عالی است.

صورتی، برای موکت در رنگ های مد روز
در حالی که موکت های صورتی هنوز در اتاق خواب ها و حمام ها محبوب هستند، صورتی کم رنگ به طور فزاینده ای در اتاق نشیمن محبوب است. صورتی بسیار زنانه و گرم است، اما مراقب باشید سایه‌ای خیلی براق انتخاب نکنید.

اگر دکوراسیونی بیش از حد زنانه یا رمانتیک نمی خواهید، صورتی کم رنگ انتخابی عالی است. شما می توانید یک موکت صورتی با نقش های به وضوح قابل مشاهده انتخاب کنید.

نارنجی، رنگی که شادی می بخشد
نارنجی با شادی، اشتیاق، خلاقیت، جذابیت و اراده همراه است. این رنگی است که هیچ کس را بی تفاوت نمی گذارد: ما آن را دوست داریم یا از آن متنفریم.

باز هم، باید لحن را در نظر بگیرید: نارنجی مایل به قرمز بیشتر با میل، اشتیاق و لذت همراه است تا با شادی و شادی.

زرد، برای موکتی که می درخشد
زرد مانند همه رنگ های گرم با شادی و انرژی همراه است. رنگ زرد جای خود را در اتاق نشیمن دارد زیرا به اتاق انرژی می بخشد و در عین حال فضایی دلپذیر برای مهمانان شما دارد. استفاده از اجسام زرد نیز یکی از ترندهای دکوراسیون سال 2021 است.

تشک های دیوار به دیوار ما را کشف کنید
چه زمانی باید موکتی را با رنگ‌های غیرفعال (سبز، آبی یا بنفش) انتخاب کرد؟
رنگ های سرد با آرامش، راحتی، درون نگری و آرامش همراه هستند. آنها نسبت به رنگ های گرم کمتر به چشم می آیند، به تمرکز کمک می کنند و اثر آرامش بخشی دارند.

سبز، برای موکتی که آرامش و طراوت را به ارمغان می آورد
رنگ سبز امکان ایجاد فضاهای تازه و مدرن را فراهم می کند.

سبز رنگ طبیعت است و با هماهنگی و امنیت همراه است. ما معمولا در اتاق هایی که رنگ سبز وجود دارد احساس خوبی داریم.

سایه های مختلف سبز معانی کاملا متفاوتی دارند:

سبز آبی حس محافظت را ارائه می دهد،
سبز تیره با جاه طلبی، حسادت و طمع همراه است.
سبز زیتونی نماد آرامش درونی است،
سبز مایل به زرد می تواند تا حدودی ناسالم باشد.
یکی از ترندهای سال، دادن جنبه «طبیعی» به دکوراسیون داخلی آن است. اگر می‌خواهید از این نوع دکوراسیون استفاده کنید، می‌توانید چند گیاه در اتاقی که موکت های پرزکوتاه خود را در آن قرار می‌دهید اضافه کنید.

محبوب ترین قالیچه ها: به سادگی بی انتها و همه کاره است. آبی اغلب با هوش، وفاداری، اعتماد، دریا و آسمان مرتبط است. آرامش، آرامش و آرامش را تداعی می کند.

موکت‌های آبی در اتاق‌هایی که رنگ‌های سفید، زرد، خاکستری یا سایر سایه‌های آبی غالب هستند، ترکیب بسیار خوبی دارند. آنها برای تزئین حمام، اتاق خواب و اتاق نشیمن عالی هستند. و از آنجایی که آنها آرامش و استرس را کاهش می دهند، موکت های آبی می توانند در ادارات و اماکن تجاری نیز مفید باشند.

در مورد اتاق نشیمن، می توانید رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید، برای مثال اگر دیوارها دارای رنگ های خنثی هستند، یک موکت آبی "عمیق" را انتخاب کنید.

اگر به دنبال فضایی مجلل هستید، موکت آبی نیمه شب چاره کار است. این سایه ترکیبی زیبا از مالیخولیا و آرامش است. یک جایگزین نزدیک، انتخاب رنگ بنفش تیره است که رنگ آن اغلب با کیفیت و تجمل همراه است.

چه زمانی باید موکتی را در رنگ های خنثی (خاکستری، سفید، بژ و مشکی) انتخاب کرد؟
رنگ های خنثی برای متعادل کردن فضاهایی که خیلی گرم یا خیلی سرد هستند عالی هستند. تزیین اتاق با رنگ های خنثی انتخاب خوبی است، موکت هایی با رنگ های خنثی جزو پرفروش ترین ها هستند.

خطر انتخاب یک موکت با رنگ خنثی، خسته کننده کردن دکوراسیون است. یک راه حل برای جلوگیری از این امر، خرید یک موکت با شخصیت، به عنوان مثال با تراش یا نقش های نامنظم است.

قهوه ای، برای دکوراسیون سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل
یک موکت قهوه ای ضخیم به راحتی لکه ها را پنهان می کند. این یک انتخاب همه منظوره است: به خوبی با آبی، سبز، بژ، سایر سایه های قهوه ای و حتی زرد، 2 رنگ عالی برای دکوراسیون سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل هماهنگ می شود.

سفید، برای تزئین خالص
موکت‌های سفید مترادف با خلوص، کاملاً در فضاهای رنگ روشن یا تک رنگ یا در محیط‌های جنگلی قرار می‌گیرند.

موکت سفید جلوه تمیزی به شما می دهد، اما مراقب روی دیگر سکه باشید: موکت های سفید بدیهی است که کثیف ترین هستند.

اگر این رنگ را انتخاب کردید، مقاله ما را با عنوان "نحوه نگهداری و تمیز کردن موکت" ببینید تا سال ها درخشندگی آن را حفظ کنید. یا به فروشگاه ما در چگونه موکت مناسب انتخاب کنیم مراجعه کنید تا از مشاوره ما استفاده کنید.

خاکستری، برای دکوراسیون مدرن
بر خلاف سفید، خاکستری به راحتی تمیز می شود و یک موکت خاکستری به خوبی لکه های خود را پنهان می کند. موکت های خاکستری در دکوراسیون سبک نوردیک یا مینیمالیستی بسیار خوب هستند. همچنین با دیوارهای آجری و کف‌های بتنی کاملاً ترکیب می‌شود.

به طور خلاصه، خاکستری نیز مانند سایر رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. و اگر قصد دارید فضای داخلی خود را با موکت پله ای تزئین کنید، خاکستری می تواند بهترین متحد شما باشد.

موکت های پله ای ما را کشف کنید
مشکی، برای دکوراسیونی با گرایش مینیمالیستی
اخیرا، حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن با لوازم جانبی سیاه رنگ پر شده است. موکت‌های مشکی برای پنهان کردن انواع لکه‌ها عالی هستند، اگرچه گرد و غبار نیز گاهی بیشتر قابل مشاهده است.

قبل از انتخاب موکت مشکی، باید نوری را که وارد اتاق می شود در نظر بگیرید. باید نور طبیعی کافی داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است کمی تاریک باشد. یک ترفند برای روشن کردن این رنگ، ترکیب آن با گیاهان و گل ها است.


به کمک یک کارشناس موکت نیاز دارید؟
در اینجا نکاتی برای محبوب ترین رنگ های موکت آورده شده است، اما موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که می توانند خانه شما را زیبا کنند. ما می توانیم با کمک به شما در انتخاب موکت مناسب با توجه به سلیقه، بودجه و معیارهای مختلف ذکر شده در این مقاله به شما کمک کنیم.

منبع : https://www.tapisandreviau.com/comment-choisir-couleur-tapis/

خريد كفپوش مناسب كلاس مدرسه

۱۶ بازديد

براي انتخاب كفپوش براي فضاي آموزشي به كمك نياز داريد؟

جلوترش رو نگاه نكن. اگر وظيفه انتخاب مواد براي دانشگاه، مدرسه K-12 يا هر نوع محيط آموزشي بر عهده شما گذاشته شده است، اين يك كار دلهره آور است.

در حالي كه سطوح و متريال هاي مختلفي براي انتخاب وجود دارد، كفپوش يك سطح بزرگ است كه به هر اتاق و فضاي مشترك منبسط مي شود، شما را به داخل و خارج ساختمان هدايت مي كند و شما را به هر فضا منتقل مي كند.

در 100 سالي كه Mannington Commercial كف‌سازي مي‌كند، ما در كنار طراحان، پيمانكاران و مربيان براي كمك به اجراي راه‌حل‌هاي مناسب پوشش كف سازي حياط مدرسه كار كرده‌ايم و محصولاتي كه ايجاد كرده‌ايم در صدها مدرسه در سراسر كشور اجرا مي‌شوند.

در اين مقاله به محيط‌هاي آموزشي اصلي نگاه مي‌كنيم و بهترين گزينه‌ها و محصولات متناسب با هر فضا را مورد بحث قرار مي‌دهيم.

بهترين گزينه هاي كفپوش براي فضاهاي آموزشي:
بهترين كفپوش كافه تريا مدرسه
بهترين كفپوش راهرو
بهترين كفپوش كلاس درس
بهترين كفپوش براي مراكز تناسب اندام / اتاق هاي وزن
بهترين كفپوش براي حمام
بهترين كفپوش براي كتابخانه ها
بهترين كفپوش براي ورودي ها
ColorAnchorRubber__Spec_177_093 (1)

انتخاب برتر براي كافه تريا: ورق لاستيكي يا كفپوش كاشي لاستيكي

در يك كافه تريا بايد موارد زيادي را در نظر گرفت، اما 2 چيز مهمتر است: سر و صدا و مقاومت در برابر لغزش.

لاستيك سطح نرمي است كه طبيعت خود ترميم شونده و جاذب صدا است. لاستيك صدا را جذب مي كند و بهترين ضريب لغزش را براي كف مرطوب و خشك نسبت به بسياري از انواع ديگر كفپوش هاي سطح سخت دارد.
ضريب لغزش چيست؟ اين ضريب اصطكاك يك ماده و رابطه نيروها بين سطوح مواد است، اساساً معيار توانايي يك سطح براي مقاومت در برابر لغزش است. سقوط ممكن است هزينه زيادي براي يك منطقه مدرسه داشته باشد.

بر اساس يك برگه اطلاعات از موسسه ملي ايمني كف (NFSI)، صدمات ناشي از لغزش و سقوط منجر به حدود يك ميليون مراجعه به اورژانس در هر سال مي شود و نزديك به 12 درصد از كل آسيب هاي مربوط به سقوط را تشكيل مي دهند. در اين منطقه پر تردد بايد مقاومت در برابر لغزش را در نظر گرفت.

براي مثال، تايل هاي ColorScape و ColorSpec با لاستيك ترموست برتر ساخته شده اند، بنابراين رنگ خود را حفظ مي كنند، در برابر فرورفتگي ها و ترك خوردن مقاومت مي كنند و زير پا ساكت هستند.

موارد مرتبط: مناسب ترين كفپوش براي منزل

رتبه دوم براي كافه تريا: كاشي وينيل لوكس
بر خلاف لاستيك، كاشي وينيل لوكس يا LVT داراي پتانسيل بيشتري براي خراشيدن در طول زمان با مبلمان سنگين و مرتباً متحرك مانند ميزهاي كافه تريا است و خاصيت كاهش صداي كمتري براي فضاي بزرگ و بالقوه شلوغ پر از دانش آموزان هيجان زده دارد.

در حالي كه طيف وسيع تري از زيبايي شناسي طراحي را براي انتخاب با LVT دريافت خواهيد كرد، مطمئن شويد كه لايه سايش تجاري را انتخاب مي كنيد، 20 ميلي متر يا بالاتر استاندارد است.

اگر نگران صدا هستيد، اما همچنان مي خواهيد جلوه هاي بصري LVT را داشته باشيد، توصيه مي شود لايه هاي زيرين تخصصي را بررسي كنيد كه مي تواند اين نگراني را كاهش دهد.
منينگتون توصيه مي كند:
ColorScape و ColorSpec براي گزينه هاي لاستيكي برتر.

راه حل بي صدا براي زير لايه LVT.
انتخاب برتر براي راهروها: لاستيك
مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش. وقتي صحبت از راهروهاي مدرسه مي شود، اين مشكل رانندگي است.

تميز كردن و نگهداري لاستيك آسان است اما مهمتر از همه شما نمي توانيد خطر ليز خوردن و افتادن دانش آموز، والدين يا كاركنان در راهرو را داشته باشيد.

كفپوش لاستيكي مانينگتون داراي واكس‌هاي خود مهاجرتي است كه هنگام تميز كردن و/يا صاف شدن كف در طول عمر محصول به سطح مي‌آيند، بنابراين هرگز نيازي به واكس زدن كف نيست، بنابراين هزينه نگهداري كمتري دارد.
مكان دوم براي راهروها: LVT
كاشي هاي وينيل لوكس جايگزين فوق العاده اي است كه اگر كف لاستيكي خارج از بودجه شما باشد آن را توصيه مي كنيم. LVT نسبت به لاستيك گزينه بسيار مقرون به صرفه تري است. توصيه مي كنيم اگر بودجه محدود است، در كافه تريا براي لاستيك هزينه كنيد. منبت بر روي اكثر LVT ماهيت دانه اي دارد و به آن اجازه مي دهد ضريب لغزش خوبي در كنار لاستيك داشته باشد.

منينگتون توصيه مي كند:
فناوري Quantum Guard Elite براي پوشش اورتان LVT.
Moire_RayTracing_FullSpectrum_Prism_MVL06_REVISE-20181114195533

انتخاب برتر براي كلاس هاي درس (كراوات): موكت پهن
چرا موكت؟ موكت نسبت به محصولات سطح سخت بي صداتر است، زير پا نرم تر است و در به دام انداختن گرد و غبار و مواد حساسيت زا بهتر از محصولات سطح سخت است. هنگام خريد موكت تجاري، مدولار يا پهن بافنده، ابتدا بايد بين كاشي هاي مدولار يا بهترين پوشش براي پله https://gamantj.com/staircase-flooring/ تصميم بگيريد. Broadloom در يك رول بزرگ عرضه مي شود - معمولاً 12 فوت عرض.

نصاب قطعات بزرگ را با هم تراز مي كند و آنها را متناسب با اتاق برش مي دهد و موكت را با چسب دائمي به زمين مي چسباند. Broadloom موكت هاي ديوار به ديوار را با درزهاي بسيار كم ارائه مي دهد كه همچنين منجر به ضايعات اضافي مي شود كه در نصب هاي مدولار به دست نمي آوريد.

با اين حال، Broadloom ممكن است در نصب اوليه كمتر از مدولار باشد. منينگتون يك سد رطوبتي پهن باف را توصيه مي كند

براي موسسات آموزشي

مزيت نصب بافندگي مانع رطوبت، توانايي جوش شيميايي درزهاي موكت به يكديگر است كه منجر به ايجاد يك مانع رطوبتي ديوار به ديوار مي شود - كه محافظت نهايي در برابر لكه ها را فراهم مي كند و در برخي موارد لكه هاي "فتيله پشتي" را از بين مي برد.

نصب موكت مدولار به طور كلي آسان‌تر است و امكان تعمير/تعويض كاشي‌هاي جداگانه را فراهم مي‌كند. اگرچه معمولاً به بازار عرضه مي شود كه كاشي هاي جداگانه را مي توان به طور يكپارچه جايگزين كرد، به نظر ما معمولاً كاشي هاي جديدي كه در اطراف كاشي هاي قديمي قرار مي گيرند تا مدتي پس از تعويض متفاوت به نظر مي رسند.
كاشي‌ها يا تخته‌هاي مدولار يكي يكي مستقيماً بر روي بستر طبق فرمت‌هاي نصب پيشنهادي سازنده قرار مي‌گيرند. يكي از ايرادات كاشي مدولار اين است كه كاشي ها درزهاي بيشتري ايجاد مي كنند - كه اگر موكت قرار است در معرض ريزش قرار گيرد مهم است.

صرف نظر از اينكه موكت مدولار را انتخاب مي كنيد يا موكت پهن، هنگام صحبت در مورد عملكرد موكت بايد به چند نكته توجه كنيد.

1. بافندگي مانع رطوبت غير قابل نفوذ - از بين بردن لكه هاي پشت فتيله.
بسياري از مدارس نگران نشت آب هستند. اگر ريزش ها نگران كننده هستند، ما به شدت توصيه مي كنيم كه از يك بافندگي مانع رطوبت غير قابل نفوذ استفاده كنيد.

با جوش شيميايي درزهاي بافندگي در حين نصب، بافندگي مانع رطوبت امكان محافظت از ديوار به ديوار را در برابر نشت نشت از طريق موكت به سطح زيرين فراهم مي كند. به‌علاوه، برخي از پشت‌بندي‌هاي بافندگي مانع رطوبت اجازه نمي‌دهند كه لكه حتي به لايه پشتي نفوذ كند، در نتيجه از ايجاد لكه‌هاي تكرارشونده (معروف به لكه‌هاي پشت فيتيله‌اي) جلوگيري مي‌كند.

2. خاك و حفظ بافت
عوامل اوليه اي كه طول عمر يك موكت تجاري را تعيين مي كنند عبارتند از: 1. كثيفي (موكت كثيف مي شود و تميز نمي شود)، 2. حفظ بافت (يعني له نشدن) و 3. لكه شدن (نمي توان لكه را از موكت خارج كرد. ).

موكت هاي تجاري به طور سنتي از نايلون 6 يا 6،6 ساخته مي شوند. ويژگي‌هاي عملكردي بين نايلون 6 و 6،6 به شدت مورد بحث است - ما معتقديم كه پليمر نايلون 6،6 منجر به اليافي مي‌شود كه خرد كردن آن سخت‌تر و انعطاف‌پذيرتر است (كه منجر به حفظ بافت بهتر در دوره‌هاي زماني طولاني مي‌شود).

الياف موكت تجاري معمولاً يا به شكل سه لوب هستند يا داراي شكل مربعي با كانال هاي خالي هستند كه به طور مداوم در سراسر الياف در حال اجرا هستند - اين شكل منحصر به فرد آنترون است و معمولاً به آن رشته توخالي 4 سوراخ مي گويند.

مزيت اصلي فيلامنت توخالي 4 سوراخه آنترون، استحكام ساختاري فيبر است (اندازه گيري با فاصله بين هسته داخلي و خارجي - معمولاً به عنوان نسبت اصلاح ناميده مي شود) كه از "تا شدن" فيلامنت روي خود جلوگيري مي كند - كه معمولي براي يك فيبر سه لوبال. بهترين مطلب كفپوش بتني را از اينجا ببينيد

براي تعيين اينكه موكت مورد نظر شما چقدر بافت خود را حفظ مي كند، توصيه مي كنيم TARR (رده بندي حفظ ظاهر بافت) را از نماينده خود بخواهيد.
 
رتبه بندي TARR با قرار دادن موكت در معرض ترافيك پياده شبيه سازي شده و سپس ارزيابي چگونگي تغيير بافت تعيين مي شود - رتبه TARR 3.5 به اين معني است كه بافت بسيار كمي تغيير كرده و موكت مي تواند براي مناطق با ترافيك شديد استفاده شود. منينگتون TARR 3.5 را براي همه مناطق در يك مركز آموزشي توصيه مي كند.

يكي ديگر از مزيت هاي مهم فيلامنت توخالي 4 سوراخ، توانايي بي نظير آن در مقاومت در برابر كثيفي است، شكل مربعي فيبر هيچ درزي براي نشستن كثيفي ايجاد نمي كند - در مقايسه با تري لوبال كه "پاها" مناطقي را براي كثيفي فراهم مي كند. مستقر شده و در دام افتادن

ما معتقديم موكت‌هايي كه با رشته‌هاي توخالي ۴ سوراخه آنترون ساخته مي‌شوند، خاك را در خلال جاروبرقي دوره‌اي و تميز كردن عميق آزاد مي‌كنند كه طول عمر موكت را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد.
فيبر آنترون 4 سوراخ فيلامنت توخالي شكل

3. مقاومت در برابر لكه.
دو راه براي مقاومت الياف در برابر لكه وجود دارد. روش اول استفاده موضعي روي الياف و راه دوم ايجاد مقاومت لكه در الياف است.

اكنون بسياري از توليدكنندگان مقاومت دائمي در برابر لكه را در الياف خود ايجاد مي كنند. ما به شدت توصيه مي كنيم كه از نماينده توليد خود بپرسيد كه آيا فيبر به طور دائم در برابر لكه مقاوم است يا خير.
اگر الياف به طور دائم در برابر لكه مقاوم نباشد، محافظ اوليه موكت شما در برابر لكه شدن، مواد موضعي هستند كه موقتي هستند و راه حلي براي جلوگيري طولاني مدت از لك نيستند. موكت هاي ساخته شده با الياف Antron® LumenaTM به طور دائم در برابر لكه مقاوم هستند.

مرتبط: مقايسه الياف موكت آنترون در مقابل اكونيل
منينگتون توصيه مي كند:
انتخاب اول

آنترون لوئمنا

Antron Legacy با XGUARD® و ColorSafe®

انتخاب دوم

هر فيبري كه به طور دائم در برابر لكه مقاوم باشد

انتخاب برتر براي كلاس هاي درس (كراوات): LVT
اگر به دنبال دور شدن از يك سطح نرم هستيد، LVT بهترين گزينه است. مزاياي بي شماري دارد، يكي از آنها آسان بودن نگهداري آن است. اشكال كوچكي كه بايد از آن آگاه بود اين است كه در محيطي با تعداد زيادي مبلمان متحرك، LVT به ناچار خراشيده مي شود.
اما نترسيد، اين مشكل به راحتي با پدهاي صندلي حل مي شود.
توصيه مي كنيم از Expande استفاده كنيد

منبع : https://blog.manningtoncommercial.com/best-flooring-education

قيمت چمن مصنوعي پاييزه مناسب

۱۴ بازديد

پاييز به خوبي و واقعاً اينجاست. درختان دارند برگ هاي خود را مي ريزند و جامپرهاي پشمي به جلوي كمد آورده مي شوند. با آماده شدن براي شب‌هاي دنج و شمارش معكوس براي فصل جشن، افكار به تعمير و نگهداري خانه مي‌پردازند - بله، قبلاً به آن اشاره كرده‌ايم! اما باغ شما چطور؟

كه اغلب فراموش مي شود، نگهداري از باغ شما در پاييز به همان اندازه مهم است كه اتاق نشيمن، سالن يا آشپزخانه را زيبا كنيد. در حالي كه انواع چمن مصنوعي بين سنگ به نگهداري كمي نياز دارد، باغ شما اولين تاثيري است كه براي مهمانان شما ايجاد مي‌كند، بنابراين نكات مهم ما براي حفظ ظاهري بي‌نقص در اينجا آورده شده است:
سنت لوسيا چمن مصنوعي توسط گراس دايركت

1. برگ هاي افتاده را برداريد
چه يك دمنده الكترونيكي برگ يا چنگك جمع آوري باغچه را انتخاب كنيد، جمع آوري برگ هاي پاييزي فورا ظاهر باغ شما را بهبود مي بخشد. همچنين مهم است كه از مسدود كردن سوراخ هاي فيلتر در چمن مصنوعي خود اجتناب كنيد.

ذرات ريز برگ ها مي توانند سيستم زهكشي را مسدود كرده و پس از مدتي مشكلات شديدتري مانند سيل و بوي نامطبوع آب راكد ايجاد كنند.

صرف 10 دقيقه براي جمع كردن چمن مصنوعي براي بالا نگه داشتن آن كافي است.

نكته: هنگام چنگ زدن چمن مصنوعي پاييزه با آدرس https://gamantj.com/autumn-artificial-grass/ خود مراقب باشيد، فقط براي جمع كردن برگ ها از بالاي چمن سر بخوريد. هيچ فشاري وارد نكنيد. اگر ترجيح مي دهيد، يك برس سر نرم نيز اين كار را انجام مي دهد.
چگونه از چمن مصنوعي خود در پاييز نگهداري كنيم؟

2. از خزه و كپك اجتناب كنيد
فصل پاييز به دليل شرايط آب و هوايي مرطوب مشهور است. ايجاد پايه اي عالي براي ايجاد خزه و كپك - به ويژه در باغ هاي ما. هاگ هاي كپك موجود در هوا مي توانند به چمن مصنوعي شما بچسبند و در صورت عدم درمان پخش شوند.

اگر دچار كپك يا خزه شديد، نترسيد، به راحتي برطرف مي شود! پست وبلاگ "چگونه كپك يا خزه را روي چمن مصنوعي درمان كنيم" ما را بررسي كنيد.

اطمينان از اينكه سيستم زهكشي شما به درستي كار مي كند و اجتناب از تجمع كثيفي و زباله در وهله اول از ظاهر شدن خزه/كپك جلوگيري مي كند. در حالي كه يك برس معمولي در طول فصل بايد مشكل را از بين ببرد!

به طور كلي، چمن مصنوعي حداقل دو بار در سال نياز به تميز كردن دارد تا بهترين عملكرد را داشته باشيد. اين يك فرآيند سريع و آسان با پاك كننده چمن مصنوعي از پيش رقيق شده ما است كه براي درمان مشكلات كپك و خزه نيز عالي است.
چگونه از چمن مصنوعي خود در پاييز نگهداري كنيم؟


3. از فراست آگاه باشيد
در حالي كه نمي توانيم آب و هوا را كنترل كنيم، مي توانيم در مورد آن محتاط باشيم. مانند تمام سطوح، چمن مصنوعي در صورت يخ زدن ممكن است لغزنده شود. مراقبت بيشتر تا زمان يخ زدگي از هر گونه حادثه غير ضروري جلوگيري مي كند. اگر به دسترسي منظم به چمن مصنوعي خود نياز داريد، ممكن است براي ماه‌هاي پاييز/زمستان، سنگ‌هاي پله يا مسيري با قابليت سنگ‌ريزه نصب كنيد.
همانطور كه فصل بيشتر و بيشتر به پاييز اين ماه نزديك شده است، ممكن است متوجه تغييرات زيادي در باغ خود شده باشيد.

با كوتاه‌تر شدن روزها و سردتر شدن هر روز صبح، هواي پاييزي اغلب باغ‌هايي را كه به‌خوبي نگهداري مي‌شوند، نابود مي‌كند.

براي كساني كه چمن مصنوعي دارند، از نگهداري كم آن در تمام طول سال بهره مند مي شوند، به اين معني كه هر كاري كه آب و هوا تصميم بگيرد در پاييز امسال انجام دهد، چمن شما محافظت مي شود.

در حالي كه نگهداري چمن مصنوعي بسيار كم است، هنوز كارهايي وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه چمن مصنوعي ارزان قيمت شما در اين فصل به بهترين شكل خود باقي مي ماند.

3 روش رايجي كه پاييز مي تواند بر چمن مصنوعي شما تأثير بگذارد و نكاتي در مورد اينكه چگونه مي توانيد از خراب شدن آن جلوگيري كنيد را بخوانيد.

1. خزه و علف هاي هرز
پاييز به ناچار به اين معني است كه باغ شما نسبت به ريزش برگ‌هايي كه مي‌توانند روي سطح جمع شوند بسيار حساس‌تر خواهد بود.

چمن را با استفاده از يك برس يا چنگك معمولي براي جدا كردن برگ ها قبل از پوسيدگي در شرايط خوب نگه داريد و شرايط ايده آلي را براي رشد علف هاي هرز يا خزه ايجاد كنيد.

2. تجمع آب
تجمع برگ‌ها و زباله‌ها در طول پاييز نيز مي‌تواند بر زهكشي چمن مصنوعي شما تأثير بگذارد و آب را روي سطح جمع كند. بنابراين ضروري است كه آنها به طور منظم با چنگ زدن يا دميدن برگ حذف شوند.

3. فراست
يخبندان هاي پاييزي ناگهاني در بريتانيا غير معمول نيست. اگر چمن AGD ذوب شود نبايد در اثر يخ زدگي شديد آسيب ببيند، اما اگر مي‌خواهيد به باغي عاري از يخبندان برسيد، به جاي دستان خود از يك بيل برفي پلاستيكي استفاده كنيد زيرا اين كار مي‌تواند باعث ايجاد اثر "پارگي" روي الياف شود. .

اگر از اين قوانين ساده پيروي كنيد، مراقبت از پاييز نيازي به يك كار طاقت فرسا نيست. با تعمير و نگهداري تقريباً صفر، چمن مصنوعي به شما اين امكان را مي دهد كه از اين فصل ترد و رنگارنگ لذت ببريد - فقط مراقب تعداد برگ هايي باشيد كه روي چمن خود مي ريزند، و بايد در تمام پاييز تازه و تميز به نظر برسد!

منابع : grass-direct و artificialgrass-direct

آيا كفپوش طرح بتن براي من مناسب است؟

۱۵ بازديد

كف بتني جايگزين بسيار خوبي براي كفپوش مشمع كف اتاق، فرش، چوب، كاشي، سنگ يا سنگ مرمر است. بتن را مي توان تقريباً با هر رنگي رنگ آميزي كرد، در انواع بافت ها و پرداخت ها مجدداً روكش كرد يا براي ظاهري صاف و براق جلا داد. بعلاوه، كفپوش بتني بادوام، ماندگار و تميز و نگهداري آسان است.
اگر خانه يا محل كسب و كار شما داراي كف هاي بتني است، در معرض ديد قرار دادن آن ها و استفاده از روش هاي تزئيني گزينه اي مقرون به صرفه و سازگار با محيط زيست است. در زير بيشتر بدانيد.
مزايا و معايب كف هاي بتني
كفپوش طرح بتن مزاياي زيادي دارد، آنها را با معايب زير مقايسه كنيد تا مشخص كنيد كه آيا بتن گزينه مناسبي براي شماست.

مزاياي:
براي هر بودجه اي قابل طراحي است
گزينه هاي خلاقانه نامحدود
نياز به نگهداري كمي دارد
براي چندين دهه (50+ سال) دوام خواهد آورد
در صورت آب بندي مناسب در برابر رطوبت و لكه مقاومت مي كند
حيوانات خانگي دوستانه
آلرژن ها را در خانه كاهش مي دهد
با سيستم تابشي قابل گرم شدن است
عاري از VOCs (تركيبات آلي فرار)
كف بتني قهوه اي
هنرهاي بتن در هادسون، WI

معايب:
نياز به آب بندي مجدد گهگاهي دارد
وصله كردن ممكن است دشوار باشد
ممكن است براي راحتي و گرما به فرش هاي منطقه نياز داشته باشيد
ترك ها مي توانند در طول زمان ايجاد شوند
در صورت خيس شدن مي تواند لغزنده شود
كف هاي بتني در كجا استفاده مي شود؟
آشپزخانه:
هيچ اتاق ديگري به اندازه آشپزخانه مورد استفاده قرار نمي گيرد، بنابراين بايد بادوام ترين سطح كف ممكن را داشته باشد. بتن مي تواند در برابر ترافيك پا و عناصري كه سطوح كف آشپزخانه در معرض آن هستند مقاومت كند، در حالي كه گزينه هاي طراحي بي پاياني را به ميز مي آورد. بعلاوه، هيچ درز يا خط دوغابي براي به دام انداختن كثيفي يا ريختن وجود ندارد، بنابراين تميز كردن كار آساني است. در مورد كفپوش آشپزخانه بيشتر ببينيد.

ورودي، سرسرا، اتاق خواب:
با يك ورودي شيك، سرسرا يا كف دكوراتيو در فضاي باز، اولين تاثير فوق العاده اي را ايجاد كنيد. مراقبت آسان بتن، توانايي مديريت ترافيك سنگين پا و مقاومت در برابر لكه، آن را براي مناطق شلوغي كه ممكن است خاك، گل و آب در آنها رديابي شود، به گزينه اي عالي تبديل كرده است. درباره نحوه ايجاد يك ورودي بزرگ بيشتر بخوانيد.

كف بتني رنگي
ساعت: 01:537
ويديوهاي بيشتر طبقه را تماشا كنيد

حمام:
هنگام تصميم گيري در مورد كفپوش حمام، شما چيزي مي خواهيد كه شيك، بادوام، مقاوم در برابر رطوبت و ريختن و همچنين نگهداري كم باشد. بتن تمام آن جعبه ها را چك مي كند. گرمايش تابشي نيز مي تواند براي راحت نگه داشتن كف براي پاهاي برهنه نصب شود. درباره گزينه هاي كفپوش حمام بيشتر بدانيد.

زير زمين:
بتن به دليل مقاومت در برابر رطوبت در اين مناطق كه معمولاً در معرض رطوبت زمين و سيل احتمالي هستند، انتخاب بسيار مناسبي براي كفپوش زيرزمين است. با بتن، مي توانيد از مشكلات كپك و كپك و مجبور به كشيدن و تعويض فرش مرطوب يا كفپوش چوبي آسيب ديده جلوگيري كنيد. يك ويژگي سرگرم كننده از هاپسكاچ يا شافل بورد را به طرح اضافه كنيد. ايده هاي بيشتري براي طبقه هاي زيرزمين بررسي كنيد.

گاراژ:
با توجه به اينكه بسياري از راهنماي جامع انتخاب كفپوش عنوان الحاقات فضاي نشيمن مورد استفاده قرار مي گيرند، چرا آنها را به اندازه بقيه خانه جذاب نكنيد. ظاهر مي تواند از رنگ خاكستري مهر و موم شده يا صيقلي گرفته تا تركيب رنگ هاي پيچيده تر باشد. لكه هاي رنگي را براي ظاهري ترازو يا طراحي سفارشي با پوشش هاي اپوكسي رنگي روشن اضافه كنيد. گزينه هاي بيشتر كفپوش گاراژ را ببينيد.

تجاري:
بتن دوام را براي استفاده هاي سنگين، مناطق پرتردد با گزينه هاي سفارشي سازي بي پايان تركيب مي كند. اين دو عامل با هم تركيب مي شوند تا آن را به يك انتخاب عالي براي فروشگاه هاي خرده فروشي، رستوران ها و بارها، دفاتر، كليساها، مدارس، موسسات پزشكي و ساختمان هاي صنعتي تبديل كنند و اين امكان را فراهم مي كنند كه لوگو، رنگ ها يا تم شركت شما را مستقيماً در طبقه قرار دهيد. در مورد برنامه هاي تجاري بيشتر مشاهده كنيد.

بيشتر بدانيد: سوالات رايج در مورد كف بتني

كف بتني فلزي
Westcoat در سن ديگو، كاليفرنيا

هزينه كفپوش بتني
يكي از مزاياي اصلي كفپوش بتني تزئيني مقرون به صرفه بودن آن در مقايسه با ساير گزينه ها است، به خصوص اگر از قبل يك دال بتني آماده براي رنگ آميزي، پرداخت يا اعمال پوشش يا روكش داريد. هزينه هر فوت مربع براي يك طرح پايه با مشمع كف اتاق، وينيل، فرش يا كاشي و سراميك ارزان‌تر قابل مقايسه است. طرح‌هاي ميان‌رده با لمينت، بامبو، چوب سخت و كاشي‌هاي گران‌تر قابل مقايسه هستند. طرح هاي بالاتر تقريباً مشابه تخته سنگ، سنگ يا مرمر هستند.

بتن پايه
2 تا 6 دلار در هر فوت مربع
مقايسه مي كند با:

مشمع كف اتاق
وينيل
فرش
كاشي سراميك
بتن ميان رده
7 تا 14 دلار در هر فوت مربع
مقايسه مي كند با:

لمينت
بامبو
چوب سخت
بتن مرغوب
15 تا 30 دلار در هر فوت مربع
مقايسه مي كند با:

سنگ لوح
سنگ مرمر
تراورتن
ترازو
قيمت فوق بر اساس نصب اوليه در متراژ مربع است. عواملي مانند كابينت ها، برش ها، زاويه ها و پله ها مي توانند به ميزان زيادي در تغييرات هزينه ها كمك كنند.

كفپوش بتني تزئيني مي تواند ارزش فروش مجدد يك خانه را افزايش دهد، زيرا مالكان جديد مي توانند خريد و انواع كفپوش طرح چوب مورد نظر خود را درست بالاي سر نصب كنند، بدون اينكه هزينه هاي حذف و دفع را متحمل شوند، يا اينكه بتن را همانطور كه هست نگه دارند. ارزش بلندمدت را نيز بايد در نظر گرفت، زيرا بتن چندين دهه استفاده با تعمير و نگهداري بسيار كم را فراهم مي كند و در طول عمر كف باعث صرفه جويي در هزينه شما مي شود.

ساير عناصري كه ممكن است بر هزينه تأثير بگذارد عبارتند از:

قالب گيري 

يا قرنيزهايي كه بايد دور آن كار كرد يا برداشت
نياز به لايه هاي زيرين مخصوص
حذف و دفع كفپوش هاي موجود
تعمير كف زيرين
اسباب كشي
با پيمانكار خود تأييد كنيد كه دقيقاً چه چيزي شامل است و چه چيزي نيست.

گزينه هاي طراحي
رنگ ها:
محبوب ترين رنگ ها خاكستري خنثي و رنگ هاي خاكي هستند. با اين حال، امكانات تقريبا بي حد و حصر است. رنگ را مي توان با بتن مخلوط كرد (رنگ يكپارچه) يا با لكه ها، رنگ ها، پوشش هاي اپوكسي، درزگيرهاي رنگي يا با تركيبي از يك يا چند روش از آن روي سطح اعمال كرد. بتن را مي توان به قدري طبيعي رنگ كرد كه به طور يكپارچه با ساير عناصر يك اتاق تركيب شود.

كف هاي لكه دار:
بتن رنگي به دليل رنگ هاي گرم و خاكي كه لكه ها ايجاد مي كنند بسيار محبوب است. ظاهر را مي توان براي تكرار سنگ مرمر، چوب، آجر، سنگ و موارد ديگر به دست آورد. لكه هاي اسيدي در پالت هاي خاكي موجود هستند و فرمول هاي مبتني بر آب طيف وسيع تري از گزينه هاي رنگي را ارائه مي دهند.

كفپوش بتني اداري
سنگ مايع در Warminster، PA.

كف صيقلي:
كف نهايي بدون موم را با بتن صيقلي ايجاد كنيد. سطوح مختلف درخشندگي از ساتن تا براقيت بالا را مي توان از طريق اين فرآيند چند مرحله اي به دست آورد. با بتن خاكستري طبيعي صيقلي، ظاهري صنعتي ايجاد كنيد، يا گزينه هاي رنگ آميزي متعدد را براي فهرستي بي پايان از امكانات تركيب كنيد.

طرح ها و بافت ها:
علاوه بر رنگ‌ها و پرداخت‌ها، امكانات طراحي بي‌شماري وجود دارد كه مي‌توان روي خريد كفپوش ضد آب شما اعمال كرد. از تمبرها و پوسته هاي بافت مي توان براي توليد روكش هايي كه شبيه چوب، سنگ، آجر و غيره است استفاده كرد. شما مي توانيد ظاهري شبيه به كاشي ايجاد كنيد يا با برش اره، طرحي را درست روي سطح ايجاد كنيد. لوگوها و گرافيك ها را مي توان با شابلون يا حكاكي تركيب كرد. اگر سطح موجود شما داراي ايرادات يا ترك‌هاي جزئي است، اغلب مي‌توان آنها را استتار كرد يا توسط پيمانكاران ماهر در طراحي كار كرد، يا به سادگي براي افزودن شخصيت استفاده كرد.

گرمايش تابشي:
اين روش گرمايش بدون گرد و غبار را مي توان در بتن تازه ريخته شده يا با روكش نصب كرد. گرماي تابشي به ويژه براي كساني كه از مشكلات تنفسي و آلرژي رنج مي برند بسيار مفيد است زيرا هوا به شدت در سراسر خانه دميده نمي شود و هواي بيرون وارد نمي شود. همچنين از مزاياي اضافي صرفه جويي در هزينه هاي گرمايش برخوردار خواهيد شد.

كف بتني نمره گذاري شده
كفپوش ACI در Beaumont، CA

روكش ها و ميكروتوپينگ ها:
اگر بتن شما داراي نقص، لكه يا ترك جزئي است، روكش يا ميكروتاپينگ ممكن است راه حل باشد. روكش هايي كه به درستي نصب شده اند به اندازه بتن استاندارد بادوام و ماندگار هستند. روكش هاي مهر گير به شما اين امكان را مي دهد كه پوشش ها، رنگ ها و لكه هاي مهر شده يا بافت دار را درست مانند بتن تازه ريخته شده اعمال كنيد. حتي محصولات روكشي وجود دارد كه به شما امكان مي دهد سطوح وينيل، كاشي يا چوب را بپوشانيد. در مورد ساخت سوئيچ به بتن بيشتر بخوانيد.

درباره گزينه هاي تكميل كف داخلي و ايده هاي طراحي بيشتر بدانيد.

حفاظت، نگهداري و تعمير
نيازهاي نگهداري كفپوش بتني بستگي به ميزان و نوع ترافيك دريافتي آن دارد، اما با حداقل نگهداري، بتن شما چندين دهه استفاده را براي شما فراهم مي كند. پيمانكار شما مي تواند يك برنامه تعمير و نگهداري متناسب با سطح و مكان شما توصيه كند.

مهر و موم:
هنگامي كه كف هاي تزئيني نصب مي شوند، بايد به درستي آب بندي شوند. يك كفپوش داخلي خوب عمر بتن را طولاني تر مي كند، از لك و لكه محافظت مي كند، از مشكلات رطوبتي جلوگيري مي كند و همچنين رنگ را غني مي كند و درخشندگي كف را افزايش مي دهد. پيمانكار شما مي تواند بهترين سيلر را براي كاربرد خاص شما توصيه كند.

موم:
اگر كف با رفت و آمد شديد پا، مانند يك رستوران يا فروشگاه خرده فروشي، مي توان گهگاه از موم كف بتني به عنوان يك لايه قرباني براي حفظ سيلر و محافظت از يكپارچگي كف استفاده كرد. اين لايه رويي ساييدگي و پارگي روزانه را جذب مي كند و نسبت به سيلر راحت تر از بين مي رود و دوباره استفاده مي شود.

تميز كردن كف هاي لكه دار:
براي كفپوش‌هاي مسكوني كه به‌درستي آب‌بندي شده‌اند، يك روال تميز كردن اوليه از جارو كردن و تميز كردن مرطوب كافي است تا كف را براي سال‌ها در بهترين حالت نگه دارد. براي تميز كردن عميق‌تر گهگاهي، از آب و يك پاك‌كننده با pH خنثي استفاده كنيد. تشك هاي درب و فرش هاي منطقه نيز به محافظت از مناطق پرتردد يا مستعد نشت كمك مي كنند. در مورد مراقبت از كفپوش بتني تزئيني بيشتر بخوانيد.

كف بتني جلا داده شده
صخره سفارشي Bulach در Inver Grove Heights، MN

تميز كردن كف صيقلي:
تميز كردن روزانه گرد و غبار ذرات را از كف جدا مي كند و سطح را از سايش محافظت مي كند. به دليل چگالي كه در فرآيند پرداخت رخ مي دهد، سطوح صيقلي نيازي به درزگير يا واكس ندارند. آنها مي توانند با سال ها استفاده پرترافيك كسل كننده شوند، اما صاف كردن سطح مي تواند درخشش اوليه را بازگرداند. درباره نگهداري از كفپوش هاي صيقلي بيشتر بدانيد.

تعمير:
متاسفانه يكي از معايب كفپوش بتني دكوراتيو عدم امكان تعمير يا وصله آسان آن است. بافت و پرداخت بتن و همچنين رنگ و تن لكه همه بايد مطابقت داشته باشند. اين مي تواند بسيار دشوار باشد، زيرا هر دسته از بتن درمان مي شود

منبع

موكت هتل اسپيناس

۱۵ بازديد

بهبود فناوري تنها نياز به افزايش سطح رقابت در هر بازار دارد. چه خودرو باشد و چه وسايل الكترونيكي ، هر صنعتي بهترين استفاده را از فناوري پيشرفته براي بهترين نتايج در بازار مي كند. قبل از اينكه به سراغ موكت هاي مو بلند برويم ، بياييد ببينيم كدام يك در نهايت بهترين نتيجه را ارائه مي دهد.
بهترين چيزي كه اكثر مردم در حال حاضر دوست دارند ، خريد موكت هتلي هاي موي بلند موجود است. هر محصول در حال حاضر گزينه هاي متنوعي را ارائه مي دهد ، كه باعث مي شود كاربران بتوانند محصول را با نيازهاي دقيق خود تنظيم كنند. اما آيا فكر مي كنيد اين كار براي همه خوب است؟ قطعا نه.
با در دسترس بودن طيف گسترده اي از موكت هاي بلند مو در بازار ، سردرگمي خريداران نيز افزايش يافته است. كاملا بديهي است كه با تعداد گزينه هاي موجود در بازار اشتباه گرفته شويد. اگر آمادگي ارتقاء موكت هاي بلند خود را داريد اما اطلاعاتي در جايي از دست داده ايد ، اين مقاله راهنماي خريد فوق العاده اي را در اختيار شما قرار مي دهد.
امكانات
ايده آل به عنوان موكت يا در صندلي مورد علاقه خود پيچيده شده است.
موكت هاي كف با كيفيت بالا ، همچنين براي دكوراسيون منزل مناسب است.
مراقبت آسان: اين پتو نرم در 30 درجه سانتي گراد قابل شستشو و خشك شدن (سفيد كردن 1 جداگانه) با ضد پرز ، نرم و ابدي نرم مي ماند
مواد: مواد: قسمت فوقاني -> 100٪ پلي استر ، موهاي بلند خز مصنوعي ، قسمت پايين -> 100٪ پلي استر ، تقليد از پوست گوسفند. همچنين به عنوان مبل موكت يا لحاف ايده آل است
مناسب براي استفاده در اتاق نشيمن ، اتاق خواب ، مبل ، كف و يا اتاق كودكان.
موكت بلند پشمالو ، الگوي الماسي به سبك اسكانديناوي اتاق نشيمن نرم ، سايز: 140x200 سانتي متر ، رنگ: كرم
موكت بلند پشمالو ، الگوي الماسي به سبك اسكانديناوي اتاق نشيمن نرم ، سايز: 140x200 سانتي متر ، رنگ: كرم

 Amazon.co.uk
امكانات
موكت شيك به لطف نقش لوزي خود در رنگ هاي خاكستري و بژ فتح مي كند و با طراحي فعلي خود جلوه اي فوق العاده به اتاق شما مي بخشد
اين ماده از 100٪ پلي پروپيلن ساخته شده و شمع آن 40 ميلي متر طول دارد و وزن آن 1930 گرم در متر مربع است. عدم وجود مواد مضر مطابق استاندارد 100 با استاندارد OEKO-TEX تأييد شده است ، مراقبت از آن آسان است و براي گرمايش از كف مناسب است
اين موكت هاي مدرن چه در اتاق نشيمن ، اتاق خواب ، رختكن ، راهرو يا اتاق ناهارخوري ، هميشه لمس فراموش نشدني را به هر اتاق اضافه مي كنند
ما موكت روياهاي شما را به درگاه شما مي آوريم. موكت شما در شرايط عالي ، رول شده و بسته بندي شده مي رسد. بسته را باز كنيد ، باز كنيد و برويد.
شادي شما چيزي است كه ما را بيشتر نگران مي كند. اگر مي خواهيد نظر خود را براي ما ارسال كنيد يا مشكلي داشته باشيد ، منتظر پيام شما هستيم.
موكت هاي اتاق نشيمن بزرگ - موكت شمع بلند اتاق نشيمن اتاق غذاخوري اتاق غذاخوري قابل شستشو مهد كودك مدرن
موكت هاي اتاق نشيمن بزرگ - موكت شمع بلند اتاق نشيمن اتاق غذاخوري اتاق غذاخوري قابل شستشو مهد كودك مدرن

 Amazon.co.uk
امكانات
خودتو نوازش كن! - موكت كركي آسماني باعث مي شود اتاق خواب ، اتاق كودكان ، اتاق غذاخوري و اتاق نشيمن راحت تر به نظر برسند. به لطف كيفيت بالاي كار ، موكت شمع بلند محكم ، از نظر ابعادي پايدار ، مقاوم در برابر لغزش ، عاري از آلودگي و بنابراين پوست لنفاوي در مهد كودك است.
هيچ مشكلي در نظافت وجود ندارد ، معمولاً جاروبرقي يا پارچه مرطوب است. قابل شستشو تا 30 درجه ، ايده آل براي مبتلايان به آلرژي. گاهي اوقات برس بزنيد تا كركي به نظر برسد.
گرماي دلپذير: موكت گرم و نرم است. به خصوص به عنوان يك موكت پشمالو خوب است. او براي گرمايش از كف بسيار مناسب است.
خانه مدرن تر است ، اين موكت بسيار شيك است. خواه به سبك اسكانديناوي ، مدرن يا پرنعمت باشد. در همه اتاقها كاملاً مناسب است. موجود در رنگ ها: سفيد ، مشكي ، بژ / كرم ، بنفش ، خاكستري ، همه جا توجه را به خود جلب مي كند.
كيفيت بالا - تشك ساخته شده از الياف پلي استر با كيفيت بالا و حرفه اي پردازش شده ، حصير دوام دارد و با وجود استفاده زياد ، حالت خود را حفظ مي كند. به لطف الياف مصنوعي قوي ، به عنوان موكت كركي اتاق نشيمن يا تشك حمام نيز مناسب است.
موكت HEQUN Faux Lambskin، موكت مصنوعي، موكت پشمي Faux Fur با كيفيت عالي ug موكت موي بلند كركي زيبا (سفيد ، 50 80 80 CM)
موكت HEQUN Faux Lambskin، موكت مصنوعي، موكت پشمي Faux Fur با كيفيت عالي ug موكت موي بلند كركي زيبا (سفيد ، 50 80 80 CM)

 Amazon.co.uk
امكانات
موكت با كيفيت بالا از پوست گوسفند شما را در آغوش مي گيرد. قيمت موكت اداري پوست گوسفندي ما گرما و نرمي را به هر اتاقي مي بخشد.
اندازه: 50 سانتي متر در 80 سانتي متر
جنس: 80٪ اكريليك ، 20٪ پلي استر پارچه پايه: 100٪ پلي استر
مراقبت آسان: اين پتو كركي را مي توان در 30 درجه سانتيگراد شستشو داد (تنها اولين شستشو). با ضد ترمه هميشه مانتو

نرم ، نرم انرژي.
ايده هديه: هديه اي راحت و نرم ، هديه را به شخص مورد علاقه يا شخص خود بسپاريد - محصولات موكت روي مبل ، اتاق خواب ، اتاق نشيمن ، ماشين ، صندلي
بهترين لامپ هاي خورشيدي باغ در فضاي باز 2021 را بخوانيد (راهنماي خريد)
موكت نرم شمع بلند با طرح هندسي در رنگهاي مختلف ، اندازه: 160x220 سانتي متر ، رنگ: خاكستري
موكت نرم شمع بلند با طرح هندسي در رنگهاي مختلف ، اندازه: 160x220 سانتي متر ، رنگ: خاكستري

 Amazon.co.uk
امكانات
جنس 100٪ پلي پروپيلن
ارتفاع مو +/- 30 ميلي متر
وزن +/- 1800 گرم در متر مربع
STANDARD 100 توسط OEKO-TEX بدون مواد مضر
بسيار مقاوم
موكت كركي ZXGQF براي اتاق نشيمن ، موكت كركي موهاي بلند فوق نرم با قابليت لغزش ، براي اتاق نشيمن ، اتاق خواب ، اتاق ناهارخوري ، موكت هاي سرپوش اتاق كودك (خاكستري آبي ، 120 * 160 سانتي متر)
موكت كركي ZXGQF براي اتاق نشيمن ، موكت كركي موهاي بلند فوق نرم با قابليت لغزش ، براي اتاق نشيمن ، اتاق خواب ، اتاق ناهارخوري ، موكت هاي سرپوش اتاق كودك (خاكستري آبي ، 120 * 160 سانتي متر)

 Amazon.co.uk
امكانات
توجه: لطفاً "QHFDGQ" را براي خريد انتخاب كنيد ، فروشندگان ديگر تأييديه ما را براي فروش محصولات ما دريافت نكرده اند ، اكنون ما در درخواست تجديد نظر هستيم. اگر آن را از فروشندگان ديگر خريداري كنيد Soft Touch كيفيت و ضمانت آن را تضمين نمي كند - موكت پشمي بلند يك افزودني عالي براي كفهاي برهنه سرد است ، پاي خود را از كف سخت سرد دور نگه داريد. آن را در اتاق خواب يا در اتاق نشيمن قرار دهيد. براي بازي كودكان و حيوانات خانگي بسيار مناسب است
مواد سازگار با محيط زيست: پشم مصنوعي فوق العاده سازگار با محيط زيست ، گنگ نيست و حساسيت ندارد. كوسن صندلي نه تنها مد را به خانه شما مي افزايد ، بلكه با احساس ضخيم تر ، نرم تر و راحت تر ماساژ مي دهد.
طيف گسترده اي از موارد استفاده - موكت خز مصنوعي راهي آسان براي تزئين اتاق خواب ، اتاق كودكان يا مبل است. بهترين كاربردها به عنوان يك تختخواب كامل ، موكت كنار تخت ، تشك روي زمين در اتاق نشيمن و مطالعه در اتاق مطالعه و غيره است.
تميز كردن آسان: خاك و گرد و غبار روي سطح را مي توان به راحتي پاك كرد. سعي كنيد موكت را با جاروبرقي كم قدرت تميز كنيد زيرا مي تواند گرد و غبار سطحي را به راحتي پاك كند. براي تميز كردن كامل ، با يك پارچه مرطوب و صابون ملايم پاك كنيد. قبل از استفاده بعدي اجازه دهيد موكت شما در هوا خشك شود.
خدمات خوب: ما تلاش مي كنيم تا با بالاترين كيفيت محصول و بهترين تجربه مشتري را در اختيار شما قرار دهيم ، اگر شما كاملاً راضي نيستيد ، لطفاً در هر زمان با ما تماس بگيريد ، همه ايميل ها در عرض 24 ساعت پاسخ داده مي شوند.
امكانات
❤ سطح مخملي 4 سانتي متر و فوم حافظه ضخيم 1.5 سانتي متر❤: موكت هاي كركي مدرن ما از الياف مصنوعي مقاوم ساخته شده اند ، بافت آن به اندازه كافي نرم است. و موكت هاي ما همچنين داراي فوم حافظه ضخيم 6 "براي احساس لوكس و راحت ، مواد خزدار بسيار نرم ، گرم و زيبا ، بدون ريزش يا محو شدن ، مناسب پوست است.
if تفاوت و بسته عكس ❤ - همانطور كه ما موكت هاي منطقه را با فشرده سازي خلاء بسته بندي مي كنيم ، هنگام دريافت و انواع موكت هتلي مناسب هاي ناحيه ممكن است چين و چروك هاي جزئي ظاهر شود. نگران نباش. اين پديده طبيعي پس از فشرده سازي خلاء است. موكت منطقه را مي توان بشوييد و سپس به طور طبيعي خشك كنيد يا فقط چند روز كاشي كاري كنيد ، شكل زيباي آن قابل بازيابي است.
❤ طراحي مدرن و اندازه هاي مختلف مناسب براي اتاق نشيمن يا دكوراسيون اتاق خواب- اندازه موكت هاي منطقه 80 * 200 سانتي متر ، 120 * 200 سانتي متر ، 140 * 200 سانتي متر ، 160 * 230 سانتي متر است. موكت هاي چند سايز نه تنها براي اتاق خواب اصلي ، اتاق نشيمن يا اتاق غذاخوري شما مناسب هستند ، بلكه براي مهد كودك ، اتاق كودكان ، اتاق كودك ، مهد كودك نيز مناسب هستند. موكت ما براي كودكان و حيوانات خانگي نيز مناسب است!
Design طراحي ضد لغزش در قسمت پايين و محكم Back - موكت هاي كركي ما با هزاران نقطه چسبندگي كوچك و بادوام به عقب برمي گردند كه به ثابت ماندن روي كفپوش چوبي يا ساير مصالح كمك مي كند و حتي براي كودكان و حيوانات خانگي نيز مقاوم هستند. به خاطر داشته باشيد كه قسمت زيرين موكت را خشك نگه داريد ، زيرا آب زير موكت مي تواند باعث سر خوردن شود.
❤ تميز كردن و نگهداري آسان❤ - شما مي توانيد به سادگي با جارو برقي دستي جاروبرقي بكشيد تا موكت را تميز كنيد ، اما نمي توانيد از نوار ضربه گير (برس گردان) بر روي خلا استفاده كنيد. براي تميز كردن كامل تر ، توصيه مي كنيم با يك پارچه مرطوب و صابون ملايم تميز كنيد ، و موكت هاي ناحيه ما نيز قابل شستشو هستند. لطفاً توجه داشته باشيد ، قبل از استفاده بعدي اجازه دهيد موكت با توده بلند خود در هوا خشك شود ، براي خشك كردن از دستگاه استفاده نكنيد.
SXYHKJ موكت از پوست بره ، موكت مصنوعي ، e

منبع : https://www.eluniversaldelvalle.mx/best-alfombras-pelo-largo-2021-guia-de-compra/

 

از كجا موكت پرز دار بخريم

۱۵ بازديد

تشك هاي ورودي داخلي و خارجي: از آن به عنوان حصير داخلي يا حصير ورودي بيروني ، حياط ، ايوان ، آستانه يا ايوان استفاده كنيد. يك تخت خواب عالي براي داخل و خارج از خانه ، براي جلوگيري از ورود خاك ، گرد و غبار و گل.
كثيفي ها كثيف ، آسان براي تميز كردن: بستر درب گرد و غبار نهايي را مي گيرد ، به زور خاك را به دام مي اندازد و از به پايان رسيدن آن روي زمين يا موكت جلوگيري مي كند. تشك هاي آشپزخانه بدون لغزش قابل شستشو با دست در آب با دماي 30 درجه.
بسيار جاذب ، غير لغزنده: ديگر گودال يا ورودي هاي لغزنده وجود ندارد! حصير آشپزخانه بدون لغزش بسيار جاذب ، مواد حصير ورودي خانه ما مانند يك اسفنج رطوبت را جذب مي كند تا حتي در روزهاي باراني منطقه را تميز و خشك نگه دارد.
روش هاي متنوع براي همه اهداف: از آن به عنوان يك حصير ضد لغزش براي راهرو جلو ، به عنوان يك تشك در آشپزخانه يا به عنوان يك درب در اتاق خواب استفاده كنيد. ساخته شده از الياف پلي پروپيلن با كيفيت بالا ، خريد موكت پرز بلند درب ما از نظر موكت بادوام انتخاب شماره 1 است.
در اندازه هاي متعدد موجود است: اندازه تشك خود را انتخاب كنيد. ما اين مدل را در اندازه هاي 40 60 60 سانتي متر ، 60 90 90 سانتي متر ، 90 120 120 سانتي متر و 90 150 150 سانتي متر ارائه مي دهيم. انتخابي مناسب براي خانه هاي مسكوني ، املاك تجاري و مشاغل.
موكت در فضاي باز براي بالكن يا تراس در رنگ خاكستري صورتي و سبز از پارچه تخت ، اندازه: 200x280 سانتي متر ، رنگ: قهوه اي
موكت در فضاي باز براي بالكن يا تراس در رنگ خاكستري صورتي و سبز از پارچه تخت ، اندازه: 200x280 سانتي متر ، رنگ: قهوه اي

 Amazon.co.uk
امكانات
رنگ هاي شديد و زندگي شاد را به بالكن يا تراس خود بياوريد!
اين موكت هاي متنوع داخلي و خارجي در رنگ هاي متنوعي وجود دارند و در هر منطقه بيروني جايي پيدا مي كنند.
به عنوان موكت هاي بيروني ، پارچه هاي تخت بسيار بادوام هستند ، مراقبت از آنها آسان است ، به طور طبيعي ضد آب و هوا هستند و از همه شرايط آب و هوايي - باران ، آفتاب يا حتي برف سرپيچي مي كنند.
طبق دستورالعمل هاي استاندارد 100 توسط OEKO -TEX ، موكت ها به طور قابل ملاحظه اي عاري از مواد مضر هستند - بنابراين مي توانيد بدون ترديد از راحتي پابرهنه استفاده كنيد!
ما موكت روياهاي شما را مستقيماً به درب شما تحويل مي دهيم! رول و بسته بندي شده ، موكت شما با خيال راحت به خانه شما مي رسد. باز كردن - باز كردن - به پايان رسيد!
موكت ورودي خانه Lipari I موكت ورودي بدون لغزش I براي موكت هاي داخلي I منسوج حوله چسبيده به كف I Modern چين نمي خورد (40X70 ، قهوه اي)
موكت ورودي خانه Lipari I موكت ورودي بدون لغزش I براي موكت هاي داخلي I منسوج حوله چسبيده به كف I Modern چين نمي خورد (40X70 ، قهوه اي)

 Amazon.co.uk
امكانات
درب ورودي LORARI COLOR BROWN COLOR طراحي شده است تا خشك شدن فوري را در حين عبور تضمين كند - به لطف سطح پلي پروپيلن ، مي تواند به راحتي خاك و رطوبت زير پا را جذب كرده و نگه دارد
غير لغزنده: موكت ورودي داخلي-خارجي Measure Cm 40X70 Lipari داراي كف و پشتي از وينيل است ، ماده اي با چسبندگي پايدار ، ضد ضربه ، حتي در كفهاي صاف چسبيده است ، اين امر آن را براي محيط هاي پيوسته ايده آل مي كند. آن را جمع نمي كند و ضد سفر است
توصيه مي شود: ايده آل براي استفاده در هر محيطي ، جلوي در ورودي يا درب فرعي خانه ، در دفتر ، در نوار ، به ويژه مورد علاقه صاحبان فعاليت هاي تجاري كه نتيجه عالي EATER و TOWEL را تضمين مي كنند
تميز كردن اين درب ورودي خانه براي حفظ خشكي و تميز نگه داشتن سطوح خاكي عالي است ، مي توان آن را به راحتي جارو برقي ، مسواك زده و در دماي 30 درجه سانتي گراد شستشو داد.
در كنار مشتريان ما براي هرگونه اطلاعات يا مشاوره در مورد استفاده از محصولات ما و ويژگي هاي آنها كه آنها را در نوع خود منحصر به فرد مي كند
FAB HAB Valencia - موكت كف ، برگشت پذير ، داخلي / خارجي ، ضد آب ، رنگ: خاكستري ، پلاستيكي ، خاكستري ، 90cm x 150cm
FAB HAB Valencia - موكت كف ، برگشت پذير ، داخلي / خارجي ، ضد آب ، رنگ: خاكستري ، پلاستيكي ، خاكستري ، 90cm x 150cm

 Amazon.co.uk
امكانات
100٪ Premium بازيافت شده قيمت موكت هتلي پلاستيكي سازگار با محيط زيست ما براي دوام بيشتر از ني هاي پلاستيكي بازيافت شده محكم بافته شده اند. محكم و با دوام و در عين حال نرم و راحت زير پا. رشته هاي تهديدآميز با مهارت و دقت در هم تنيده شده اند. رنگ ها و اندازه ها ممكن است با تصوير (هاي) نشان داده شده به دليل محدوديت هاي توليد متفاوت باشد.
اين قاليچه هاي چند منظوره مقاوم در برابر كپك و كپك ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش براي جلوگيري از محو شدن و آسيب ناشي از آفتاب ، هيچ آسيبي به چمنزار يا كف شما نمي رسانند. آنها همچنين براي استفاده در محيط داخلي كاربردي هستند ، فقط بايد آنها را تميز كنيد. همراه با يكسال گارانتي. مراقبت از آن آسان است

براي تميز كردن آسان ، فقط تكان دهيد يا شلنگ را جدا كنيد. سازنده توصيه مي كند از يك پد ضد لغزش در زير موكت استفاده كنيد (پد شامل نمي شود).
برگشت پذير ، براي داخل / خارج از منزل موكت ما طوري ساخته شده است كه در تمام طول سال در برابر عوامل خارجي مقاومت كند. آنها در فضاي داخلي منزل شما به همان اندازه در خانه خواهند بود و طرح هاي متنوع زيادي براي انتخاب وجود دارد. اين موكت ها برگشت پذير هستند و به شما اين امكان را مي دهند كه در عرض چند ثانيه دو ظاهر متفاوت داشته باشيد.
كيسه در پارچه اكولوژيكي شامل ؛ به لطف اين كيف شانه اي مي توانيد موكت را در هر مكاني حمل كنيد. براي سفرهاي ساحلي ، شبهاي كمپينگ يا پيك نيك مفيد است. كيف شامل موكت هاي گرد 120 در 180 سانتي متر ، 150 در 240 سانتي متر ، 180 در 270 سانتي متر ، 180 سانتي متر است
گواهينامه GoodWeave موكت ما توسط دستان بزرگسالان ساخته مي شود ، نه كودكان ، ما با GoodWeave همكاري مي كنيم تا موكت هاي ما بدون كار كودكان باشد
30 نوار گرم گرم سفيد تست شده و واجد شرايط را بخوانيد
Settoo 1 * 2M موكت در فضاي باز موكت چوبي مصنوعي موكت بالكن بالكن تراس باغ Kindergartpec
Settoo 1 * 2M موكت در فضاي باز موكت چوبي مصنوعي موكت بالكن بالكن تراس باغ Kindergartpec

 Amazon.co.uk
امكانات
1. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر آب و هوا است ، هرگز محو نمي شود ، بسيار بادوام است و مواد سازگار با محيط زيست است.
2. Kunstrasen بسيار راحت ، تنفس پذير و بدون لغزش است و كودكان هنگام بازي روي تشك نمي لغزند.
3. شامل دو رنگ است ، برگهاي مستقيم و برگهاي خميده و زنده به نظر مي رسد مانند يك علف طبيعي واقعي.
4. همچنين مي تواند براي تزئين باغ ، تراس ، بالكن و ... مورد استفاده قرار گيرد.
در صورت نياز مي توانيد بهترين موكت فروشي غرب تهران را به قطعات كوچك برش دهيد ، بنابراين مي توانيد منطقه خود را راحت تر زيبا كنيد.
موكت درب ورودي DEXI 50 80 80 سانتي متر ، موكت در فضاي باز ، نرم ، قابل شستشو در ماشين ، موكت آشپزخانه موكت ضد لغزش ضد لغزش ، آبي-مشكي
موكت ورودي DEXI 50 در 80 سانتي متر ، موكت در فضاي باز ، نرم ، قابل شستشو در ماشين ، موكت آشپزخانه موكت ضد لغزش ضد لغزش ، آبي-مشكي

 Amazon.co.uk
امكانات
جذب آلودگي و رطوبت: تشك ورودي خانه ما مي تواند خاك و رطوبت كفش را جذب كند ، پارچه اليافي بسيار جاذب مي تواند رطوبت را مانند يك اسفنج جذب كرده و ناحيه ورودي را تميز و خشك نگه دارد.
ضد لغزش و ايمن: كفپوش TPR با كيفيت بالا باعث مي شود تا تخت در روي زمين محكم و پايدار بماند تا از سر خوردن يا افتادن تصادفي جلوگيري كرده و ايمني و راحتي بيشتري را ايجاد كند.
چند منظوره: حصيرهاي ما از طراحي رنگ دو رنگ استفاده مي كنند كه آن را هماهنگ و مناسب براي تزئينات مختلف شما مي كند. تشك به طور گسترده اي براي درب جلو ، درب عقب ، حمام ، گاراژ ، دفتر ، آشپزخانه ، اتاق نشيمن ، اتاق خشكشويي ، هتل استفاده مي شود ، مغازه و غيره
تميز كردن و مراقبت آسان: فقط از شلنگ باغ براي شستشوي حصار درب بيرون استفاده كنيد. براي تميز كردن عميق تر ، مي توانيد آن را با ماشين بشوييد ، در وقت و تلاش شما صرفه جويي مي شود. از سفيد كننده استفاده نكنيد.
رضايت 100٪: ما هميشه رضايت مشتري را اولويت اصلي خود مي دانيم. اگر از محصول ما راضي نيستيد ، لطفاً با ما تماس بگيريد ، ما يك راه حل رضايت بخش به شما ارائه مي دهيم.
رنگ و هندسه درب بيروني ، تختخواب ورودي خانه ، تشك هاي كثيف تله ، موكت ضد لغزش و قابل شستشو در فضاي باز ، سرپوشيده ، آشپزخانه ، باغ ، حياط - 60 90 90 سانتي متر ، مشكي
رنگ و هندسه درب بيروني ، تختخواب ورودي خانه ، تشك هاي كثيف تله ، موكت ضد لغزش و قابل شستشو در فضاي باز ، سرپوشيده ، آشپزخانه ، باغ ، حياط - 60 90 90 سانتي متر ، مشكي

 Amazon.co.uk
امكانات
【مقاومت در برابر خاك و رطوبت
【بدون لغزش و Dicuro T پشتي مقاوم بدون لغزش TPR پشت در را محكم نگه مي دارد تا خطر سر خوردن را كاهش دهد. هميشه خانواده و خود را در امان نگه داريد.
【تميز كردن آسان】 قابل تميز كردن با جارو برقي و همچنين قابل شستشو در ماشين ، در وقت و انرژي شما صرفه جويي مي شود. هنگامي كه تشك ورودي كثيف مي شود ، فقط آن را تكان دهيد يا ضربه بزنيد تا تميز شود.
Quality كيفيت قابل اعتماد】 سطح تميز كردن كفش را آسان كرده و ظاهر و بافت تزئيني به آنها مي بخشد ، كه براي هماهنگي با سبك شما در خانه بسيار مناسب است!
【آنچه دريافت مي كنيد】 رضايت 100٪ و پشتيباني مادام العمر. لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال در هر زمان با ما تماس بگيريد.
موكت داخلي و خارجي Paco با پارچه تخت و طرح گل نخل به سبك جنگل حكاكي شده در رنگ سبز ، ابعاد: 80x150 سانتي متر
موكت داخلي و خارجي Paco با پارچه تخت و طرح گل نخل به سبك جنگل حكاكي شده در رنگ سبز ، ابعاد: 80x150 سانتي متر

 Amazon.co.uk
امكانات
جنس: 100٪ پلي پروپيلن
پارچه صاف / وزن: 1.7

امكانات
شماره يك: راه حل مطلوب بين تخت هاي ورودي در فضاي باز و داخلي براي حفظ آلودگي و رطوبت در خارج از منزل ، آزمون ورگليچ را پشت سر گذاشته است و در نتيجه كلاس A در ميان درهاي ضد گرد و خاك ايجاد شده است.
چند منظوره: تخت هاي داخلي و خارجي ما ، در چهار سايه و اندازه هاي مختلف موجود است ، به خوبي با هر ورودي خانه ، دفتر و مشاغل تجاري سازگار است.
ULTRA ABSORBENT: تشك تميز كننده م thatثر كه حداكثر 10 ليتر خاك و 6 ليتر آب را جذب مي كند ، با مواد ضد ترك خوردگي و آنتي استاتيك ، به ويژه براي استفاده شديد
غير لغزش: پايدار و چسبنده حتي در كفهاي صاف ، به لطف لاستيك پشت و لبه ها ، انواع موكت هاي ايراني هاي بيروني و داخلي هرگونه ورود را ايمن مي كند
قابل شستشو: خاك توسط حصيرهاي ورودي خارج از منزل گرفته شده و به دام مي افتد و ورودي را خشك و تميز مي كند. قابل شستشو در ماشين لباسشويي در دماي 30 درجه سانتي گراد (بدون چرخش)
Paco Home Rug Flat Weaving نماي بيروني و داخلي موكت تراس تراس ظاهر طبيعي بژ ، ابعاد: 160x220 سانتي متر
Paco Home Rug Flat Weaving نماي بيروني و داخلي موكت تراس تراس ظاهر طبيعي بژ ، ابعاد: 160x220 سانتي متر

 Amazon.co.uk
امكانات
رنگ cf. عكس / جنس 100٪ پلي پروپيلن
بافت تخت / وزن تقريبي 1400 گرم در متر مربع
درخشندگي رنگ شديد / بسيار مقاوم
كاربردي / مناسب براي كف گرم
بسيار محكم
موكت داخلي و خارجي ، براي اتاق نشيمن ، بالكن ، تراس ، تخت ، خاكستري ، اندازه: 140x200 سانتي متر
موكت داخلي و خارجي ، براي اتاق نشيمن ، بالكن ، تراس ، تخت ، خاكستري ، اندازه: 140x200 سانتي متر

 Amazon.co.uk
امكانات
جنس: 100٪ پلي پروپيلن
وزن: 1000 گرم در متر مربع / پارچه صاف
مناسب براي كف گرم
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
استاندارد OEKO-TEX 100
emmevi Doormat Natural Coconut Exterior Door Entry Retro Non-slip Carpet Mud Scraper MOD.Cocco Edge 40X80 'Edge
emmevi Doormat Natural Coconut Exterior Door Entry Retro Non-slip Carpet Mud Scraper MOD.Cocco Edge 40X80 'Edge

 Amazon.co.uk
امكانات
درب نارگيلي در الياف طبيعي مقاوم در برابر شرايط آب و هوا و آب و هوا
2 اندازه در دسترس: 40X80cm / 50X100cm ضخامت: 2cm
بازگشت در لاستيك غير لغزش
Paco Home Carpet Flat Weaving Outside and Inside Terraces Rugs Natural look Navy، dimension: 120x160 cm
Paco Home Carpet Flat Weaving Outside and Inside Terraces Rugs Natural look Navy، dimension: 120x160 cm

 Amazon.co.uk
امكانات
رنگ cf. عكس / جنس 100٪ پلي پروپيلن
بافت تخت / وزن تقريبي 1400 گرم در متر مربع
درخشندگي رنگ شديد / بسيار مقاوم
كاربردي / مناسب براي كف گرم
بسيار محكم
براي داخل و خارج ، براي تراس و بالكن ، ضد آب ، رنگ ثابت ، ابعاد: 200x290 سانتي متر ، رنگ: بژ
براي داخل و خارج ، براي تراس و بالكن ، ضد آب ، رنگ ثابت ، ابعاد: 200x290 سانتي متر ، رنگ: بژ

 Amazon.co.uk
امكانات
جنس: 100٪ پلي پروپيلن
پارچه تخت / وزن: 1700 گرم در متر مربع
استاندارد 100 توسط OEKO-TEX
قوي / كاربردي
ترامپولين باغ Ultrasport ، مناسب براي ورودي كم ، مجموعه كامل ، شامل ترامپولين با پوشش UV ، شبكه ايمني ، براكت هاي فولادي بچه گانه Uni*** ، آبي ، Ø 180 سانتي متر
ترامپولين باغ Ultrasport ، مناسب براي ورودي كم ، مجموعه كامل ، شامل ترامپولين با پوشش UV ، شبكه ايمني ، براكت هاي فولادي بچه گانه Uni*** ، آبي ، Ø 180 سانتي متر

 Amazon.co.uk
امكانات
ست كامل با كيفيت بالا - ترامپولين اولتراسپورت در برابر اشعه ماوراء بنفش و آب و هوا مقاوم است ، داراي تور ايمني محكم ، ميله هاي پددار ، پوشش نرم و تشك پرش با دوام است.
بازي كنيد ، كار كنيد و از آن لذت ببريد - ترامپولين باغ ما براي تمام اعضاي خانواده براي آموزش ، بازي و سرگرمي مناسب است. تمرينات بهينه براي افزايش استقامت.
مقاوم ، بادوام و ايمن - قاب فولادي گالوانيزه گرم و 36 فنر فولادي گالوانيزه با پوشش ايمني دو برابر با دوام و محكم هستند.
اندازه گيري ها و جزئيات - TÜV تست شده ، داراي گواهينامه GS و EN71 - ايمني واژگون شدن با پاهاي L / سطح پرش 143 سانتي متر / ارتفاع قاب 59 سانتي متر / ظرفيت بار 120 كيلوگرم / شامل كشش فنر
100 S پشتيباني رضايت - 2 سال ضمانت كامل در ترامپولين و لوازم جانبي - اگر سوالي داريد ، ما از طريق ايميل يا تلفن در دسترس هستيم - آن را امتحان كنيد!
7 ميلي متر چمن مصنوعي چمن جعلي باغ موكت باغ 14 اندازه موجود (2X5 متر) Olivoshop®
7 ميلي متر چمن مصنوعي چمن جعلي باغ موكت باغ 14 اندازه موجود (2X5 متر) Olivoshop®

 Amazon.co.uk
امكانات
براي استفاده بيروني و داخلي مقاوم در برابر شرايط آب و هوا مقاوم در برابر اشعه UV-A UV-B رنگ نمي زند
سايز سنگ زني متناوب قابل شستشو براي تحويل فوري

منبع : https://unicitta.it/30-migliori-tappeto-da-esterno-testato-e-qualificato/