كفپوش ارزان از كجا بخريم

در اين وبلاگ با انواع چمن مصنوعي، كفپوش هاي pvc و موكت اداري و تايل آشنا خواهيد شد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

كفپوش ارزان از كجا بخريم

۱۸ بازديد

با تشكر از پيشرفت هاي تكنولوژيكي ، دنياي خريد كفپوش ارزان قيمت گسترش يافته است و گزينه هاي زيادي را در اختيار صاحبان خانه و DIYers قرار مي دهد. براي آشنايي بيشتر با گزينه هاي كفپوش مقرون به صرفه ، اين راهنما را بخوانيد.

نويسنده: اندي هوبر
اين داستان را به اشتراك بگذاريد
اين را در فيس بوك به اشتراك بگذاريد (در پنجره جديد باز مي شود)
اين را در توييتر به اشتراك بگذاريد (در پنجره جديد باز مي شود)
اشتراك گذاري
همه گزينه هاي اشتراك گذاري
كفپوش
استاك
اين كه آيا شما به دنبال كف آشپزخانه هستيد يا چيزي براي قرار دادن در گاراژ ، در اينجا آنچه بايد در مورد مصالح متداول استفاده كنيد ، از جمله قيمت متوسط ​​هر فوت مربع ، ميزان نصب آنها براي كار و مدت زمان طولاني ، بايد بدانيد. انتظار دارند آنها دوام بياورند

8 گزينه كفپوش مقرون به صرفه
1. وينيل
كفپوش وينيل در ورق ها ، كاشي ها و تخته ها توليد مي شود و عمدتا از PVC ساخته مي شود و در نتيجه كفپوش مقاوم و ضد آب است كه مي تواند در هر نقطه از خانه شما نصب شود. نياز به تعمير و نگهداري كمي دارد ، فقط جاروبرقي يا جارو زدن منظم و تميز كردن گاه به گاه ، و يكي از ارزان ترين گزينه هاي كفپوش در بازار است. اگر به درستي نصب شده باشد ، مي توانيد انتظار داشته باشيد كه تا 25 سال دوام بياورد.

2. ورق وينيل
اين گزينه كوتاه در طول طراحي ، بافت و كيفيت پيشرفت هاي چشمگيري داشته است. ورق وينيل به طور معمول در عرض هاي 6 و 12 اينچ عرضه مي شود و كار با آن را سنگين و دست و پا گير مي كند و نصب آن به عهده حرفه اي ها است.

هزينه: هزينه متوسط ​​1.25 دلار در فوت مربع (بدون نصب) ، با قيمت مارك هاي لوكس بيش از 5 دلار در فوت مربع.

3. پلانك وينيل
كفپوش وينيل پلانك
iStock
اگر به دنبال يك جايگزين واقعي از چوب سخت يا سنگ هستيد ، طراحي دكوراسيون داخلي با كفپوش وينيل تخته ارزان ترين انتخاب براي رقابت با كفپوش گران قيمت است. و بر خلاف ورق وينيل ، تخته ها در اندازه هاي كوچك هستند و كل مراحل نصب را آسان تر مي كنند. تخته هاي وينيل را مي توان با يك لايه بردار يا چسبنده يا سيستم كليك و قفل چسباند يا نصب كرد. نصب و راه اندازي به طور كلي آسان است ، حتي براي كساني كه ممكن است در پروژه هاي بهسازي خانه تازه كار باشند.هزينه: قيمت ها متفاوت است و بستگي به اين دارد كه شما يك تخته وينيل مهندسي (EVP) ، تخته وينيل لوكس (LVP) ، تخته وينيل ضد آب (WVP) ، يا تخته وينيل هسته اي سخت (SVP) را انتخاب كنيد ، كه يك نسخه كامپوزيت سنگي است - ايده آل. براي مناطق پر رفت و آمد قيمت ، به طور متوسط ​​، بدون نصب ، از 1.39 دلار براي هر فوت مربع شروع مي شود و بسته به ضخامت ، كيفيت و ضمانت هاي سازنده از آنجا افزايش مي يابد.

4. لمينت
لامينت از تركيبي از مواد تشكيل شده است و به لطف تصوير عكاسي كه بر روي سطح آن نقش بسته است ، ظاهر چوب سخت يا سنگ را تقليد مي كند. در حالي كه ورقه ورقه از نظر هزينه با ورق هاي وينيل قابل مقايسه است ، اما به اندازه وينيل دوام ندارد ، نبايد در معرض حرارت قرار گيرد ، ضد آب نيست و فقط 10 سال دوام دارد. از نصب لمينت در مناطق پر رطوبت يا مستعد آب مانند زيرزمين ، آشپزخانه يا حمام خودداري كنيد.

لمينت به عنوان يك كف شناور نصب شده است ، به اين معني كه قطعات به جاي چسباندن مستقيم به زير زمين ، روي هم كليك كرده و قفل مي شوند. آماده سازي مناسب منطقه زمان بر است ، اما هنگامي كه قطعات را به هم وصل مي كنيد ، نصب آن نسبتاً سريع است.

هزينه: متوسط ​​هزينه آشنايي با انواع كفپوش اداري لمينت به ازاي هر فوت مربع 2.50 دلار (بدون نصب) ، اما بسته به مصالح و ضمانت هاي ارائه شده توسط سازنده افزايش مي يابد.

5. چوب پنبه
كفپوش چوب پنبه
iStock
چوب پنبه يك جايگزين نرم و سازگار با محيط زيست براي كفپوش كامپوزيت است و نصب آن راحت تر از چوب سخت است.


هزينه: اين منبع تجديدپذير كه از درخت بلوط چوب پنبه تهيه مي شود ، براي ساخت كاشي ، تخته و ورق مورد استفاده قرار مي گيرد و حدود 2 دلار در فوت مربع شروع مي شود - هزينه بر اساس ضخامت ، كيفيت و سطح نهايي افزايش مي يابد.

در حالي كه يكي از موارد مثبت در مورد چوب پنبه اين است كه نسبت به ساير گزينه هاي كف متوسط ​​نرم تر است ، اما نرمي آن نيز مي تواند افت آن باشد زيرا مي تواند به راحتي خراشيده و خراشيده شود. همچنين در اتاقهايي مانند حمام ، كه رطوبت بالا (چيزي بيش از 60)) باعث ترك خوردگي و شكستن مواد مي شود ، خوب نيست.

6. فرش
از ديوار به ديوار گرفته تا پوست و چوب ، فرش يكي ديگر از گزينه هاي ارزان قيمت براي صاحبان خانه است. با توجه به طيف گسترده اي از مواد و سطوح كيفيت ، انتخاب ها بسيار زياد است و صرف نظر از بهترين كفپوش براي آشپزخانه ، مي توانيد انتظار داشته باشيد كه 10 سال دوام بياورد - اگر مرتباً جاروبرقي بكشيد و بلافاصله لكه ها را درمان كنيد.

و در حالي كه راه رفتن نرم است و در كاهش صدا بسيار عالي است ، فرش فرسودگي بسيار سريعتر از ساير انواع كفپوش ها نشان مي دهد. نبايد از آن در حمام يا مكانهاي ديگر كه وجود رطوبت منجر به ايجاد كپك مي شود استفاده شود.

فرش ديوار به ديوار: در حالي كه خريد فرش ديوار به ديوار مي تواند يك گزينه كفپوش ارزان باشد (اين مبلغ كمتر از 1 دلار براي هر فوت مربع يافت مي شود) ، نصب ديوار به ديوار براي افراد ضعيف نيست. اين معمولاً يك كار چند نفره و چند ابزار است كه نياز به دقت دارد-در غير اين صورت ، چين و چروك ، برجستگي و درزهاي ضعيف نتيجه را خراب مي كند. از آنجا كه هنگام نصب ديوار به ديوار خطاي كمي وجود دارد ، استخدام يك متخصص را در نظر بگيريد.

كاشي فرش پوست و چوب: راه ساده تري براي نصب فرش توسط usi است

 

منبع : https://www.thisoldhouse.com/flooring/22163965/8-cheap-flooring-options

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.