انواع چمن مصنوعي براي زمين فوتبال

در اين وبلاگ با انواع چمن مصنوعي، كفپوش هاي pvc و موكت اداري و تايل آشنا خواهيد شد

پنجشنبه ۰۹ شهریور ۰۲

انواع چمن مصنوعي براي زمين فوتبال

۲۰ بازديد

چمن مصنوعي زيبا و كاربردي است. و اگر قرار دادن چمن تزئيني در داخل معمولاً س questionsالي ايجاد نمي كند ، استفاده از پوشش بيروني مستلزم برخورد دقيق در مرحله انتخاب و كفپوش است.

براي جاده ، قيمت چمن مصنوعي فوتبال چشم انداز و همچنين ورزش استفاده مي شود. مي توانيد يكي از گزينه هاي ديگر را بر اساس هدف مورد نظر از پوشش انتخاب كنيد. اگر اين يك طرح شخصي است و وظيفه يك چمن مصنوعي بهبود منطقه است ، پس پوشش چشم انداز كاملاً كافي است. اگر ما در مورد بهبود زمين هاي ورزشي صحبت مي كنيم - زمين هاي فوتبال ، زمين هاي تنيس ، زمين هاي گلف و راگبي و ديگر مناطق پر رفت و آمد ، بهتر است يك چمن ورزشي تخصصي را ترجيح دهيم.

نحوه تعمير چمن مصنوعي
 روشهاي مختلفي براي نصب و بستن روكش وجود دارد. نحوه تعمير چمن مصنوعي براي اطمينان و ايمني آن:

نوار اتصال 30 سانتي متر عرض.
مشخصات چسب دو جزء.
منگنه
نحوه چسباندن چمن مصنوعي به بتن
نصب بتن در تراس هاي روباز ، بالكن ها يا محوطه سازي فردي استفاده مي شود. هنگام قرار دادن پوشش روي پايه بتني ، بايد از بستر استفاده شود. نه تنها استفاده راحت را ايجاد مي كند ، بلكه در صورت مالش به پايه از چمن در برابر سايش سريع محافظت مي كند. اين يك ژئوتكستايل خاص يا يك پوشش لاستيكي فوم نازك است كه مي تواند به صورت جداگانه يا همزمان استفاده شود.

فناوري سبك بسيار ساده است:
پايه بتني از زباله تميز مي شود.
چمن مصنوعي با روكش 15 ميلي متري پيچيده مي شود و حداقل چند ساعت باقي مي ماند و در حالت ايده آل براي يك روز به طور كامل گسترش مي يابد.
ورق هاي روكش از سر به انتها بريده شده و با نوار و چسب به هم چسبانده مي شوند.
براي محكم ترين اتصال ، درزها علاوه بر اين با بست ها تقويت مي شوند.
لبه هاي فضا با حاشيه هاي تزئيني تزئين شده است.
نحوه چسباندن چمن مصنوعي به زمين
در بيشتر مواقع براي قرار دادن روي زمين نيازي به استفاده از بستر نيست ، پس از انتخاب پوشش با توجه به ويژگي هاي فني چمن مصنوعي فوتبال ، بايد از محل صحيح آن مراقبت كنيد. اما در برخي موارد بدون آن نمي توان انجام داد. اين امر در مورد اماكن ورزشي صدق مي كند. از آنجا كه راحتي و محافظت در برابر صدمات تصادفي در اينجا بسيار مهم است ، تشك حتي در رختخواب بهتر است تا در برابر زمين خوردن محافظت در برابر ارتعاش و حداكثر محافظت را انجام دهد. قرار دادن روكش مستقيم روي زمين ايده خوبي نيست. بهتر است منطقه را با مخلوطي از شن و ماسه بپوشانيد و آن را به خوبي فشرده كنيد.

قبل از چسباندن لبه هاي چمن مصنوعي ، بايد مطمئن شويد كه آنها به خوبي به هم چسبيده اند و هيچ شكافي ندارند. بهتر است بلافاصله پس از برش چسب بزنيد تا پوشش تحت تأثير دماي خارجي زمان تغيير شكل پيدا نكند.

برخي از علائم بازي را مي توان در توليد روكش گنجانيد. اما ، به عنوان يك قاعده ، براي زمين هاي ورزشي ، بايد علامت هاي اضافي را در رنگ متضاد بچسبانيد. براي انجام اين كار ، يك نوار پوششي با اندازه دلخواه در نقاط مشخص شده با استفاده از يك چاقوي ساختماني بريده مي شود. در جاي خود ، يك نوار اتصال قرار مي گيرد ، كه با چسب پوشانده شده است. علائم با چسب ثابت شده و نورد مي شوند. اطمينان حاصل كنيد كه شمع در مفصل گير نمي كند.

پس از خشك شدن چسب ، خريد چمن مصنوعي بايد با يك لايه ماسه كوارتز با كسري از 0.4-0.6 ميلي متر پوشانده شود. براي اينكه لايه يكنواخت باشد ، از تكنيك خاصي استفاده مي شود. سپس چمن را شانه كرده و با يك ماده پركننده - خرده لاستيكي پوشانده شده است.

پرورش يك فرش چمن يكنواخت يك كار نسبتاً دشوار است و هر صاحب يك قطعه شخصي نمي تواند آن را حل كند. كاشت چمن مصنوعي جايگزيني براي چمن طبيعي است و اين كار براي همه در دسترس است. چنين روكش نيازي به محافظت در برابر سرما ، خشكسالي و علف هاي هرز ندارد ، حداقل نياز به نگهداري دارد.

چمن مصنوعي كاملاً متناسب با طراحي چشم انداز است و همچنين نياز به حداقل هزينه هاي طبيعي براي مراقبت از آن دارد.

سرمايه گذاري اوليه در چمن مصنوعي كمي بيشتر از چمن طبيعي است ، اما نگهداري چمن مصنوعي بسيار ساده تر از چمن طبيعي است. حتي يك فرد بي تجربه مي تواند چنين روكش را نصب كند تا بتوانيد در هزينه قابل توجهي صرفه جويي كنيد.

ويژگي ها و مزاياي چمن مصنوعي
اگر مجبور هستيد يك زمين كودكان يا ورزش را سازماندهي كنيد ، چمن مصنوعي جايگزين مناسبي براي چمن طبيعي خواهد بود.

از نظر ظاهري ، اين گياه عملاً از طبيعي قابل تشخيص نيست. اين پارچه از الياف پلي پروپيلن يا پلي اتيلن ساخته شده است كه به پايه الاستيك محكم شده است.

لازم است بلافاصله پس از نصب روكش چمن را بچسبانيد ، تا هنگام تغيير دماي روزانه تغيير شكل ندهد.

چمن مصنوعي مي تواند چند نوع باشد:

در زمين هاي فوتبال ، آنها عمدتا از چمن استفاده مي كنند. در اين حالت ، دانه هاي لاستيكي و ماسه بين انگورهاي چمن ريخته مي شود.
در زمين هاي بازي معمولاً از چمن مصنوعي نيمه پر استفاده مي شود - بين انگورها ماسه كوارتز ريخته مي شود.
هنگام تزئين قلمرو ، كه براي حداقل بارها در نظر گرفته شده است ، از چمن بدون پر كردن استفاده كنيد ، از ويژگي هاي زيبايي بالايي برخوردار است.
مزيت اصلي چمن مصنوعي اين است كه نگهداري آن زمان زيادي نمي برد. چنين فرشي براي مدت طولاني شكل ، رنگ و كشش اوليه خود را حفظ مي كند ، از دماي پايين و بالا نمي ترسد و خوب است كه اجازه عبور رطوبت را بدهد.

بازگشت به فهرست مطالب

فناوري چمن مصنوعي
چمن مصنوعي را مي توان روي شن و ماسه يا پايه سخت قرار داد. بهتر است از يك بستر استفاده كنيد ، اين يك ماده قوي و كشسان است ، ضخامت آن از 0.8 تا 1 سانتي متر است. بهتر است از مواد نازك تر استفاده نكنيد ، زيرا اين مي تواند منجر به خم شدن و ناهمواري سطح شود.

پس از نصب بستر ، رول رول شده و بايد حداقل 10 ساعت بماند. در اين حالت ، تنش هاي داخلي كه در طول ذخيره سازي رخ مي دهد ، آزاد مي شود.

بوم هاي چمن روي هم قرار گرفته اند ، نبايد كمتر از 15 ميلي متر باشد. براي اطمينان از تراز دقيق درز ، هر رول بريده مي شود. مطمئن شويد كه همه چيز به درستي روي هم چيده شده است ، هيچ چين و چروكي وجود ندارد و مي توانيد رول ها را چسب بزنيد.

 

لازم است بلافاصله پس از استفاده از روكش آن را بچسبانيد تا در اثر تغيير دماي روزانه تغيير شكل ندهد. براي جوشكاري از نوار جوشكاري و چسب دو جزء استفاده مي شود.

هنگامي كه بوم كاملاً چسبيده است ، مي توانيد خطوط علامت گذاري اضافي را بدوزيد. براي انجام اين كار ، با استفاده از يك ابزار ويژه ، نوارهايي را در مزرعه برش دهيد كه عرض آنها 10-11 سانتي متر است. در آنها يك نوار اتصال دهنده قرار داده شده است ، كه يك چسب مخصوص به آن اعمال مي شود و يك خط علامت گذاري قرار مي گيرد. اجازه ندهيد چسب به الياف خط بچسبد.

براي پر كردن چمن ، بيشتر از ماسه كوارتز با كسري از 0.3-0.6 ميلي متر استفاده مي شود. استفاده از كسري ظريف توصيه نمي شود ، مقدار ماسه بستگي به نوع چمن دارد.

لازم است فقط در هواي خشك دوباره پر شود ؛ اين را مي توان به صورت دستي يا با استفاده از تجهيزات ويژه انجام داد. لازم است ماسه را به طور مساوي توزيع كنيد ، پس از آن گامان شانه مي شود به طوري كه ماسه در داخل نشسته است.

در آخرين مرحله تخمگذار بوم مصنوعي ، پر كردن آن با مهره هاي لاستيكي ، كسري كه 1-3 ميلي متر است. پس از آن ، بايد دوباره گامان را شانه كنيد تا دانه ها به طور مساوي روي سطح آن قرار بگيرند.

پر كردن اضافي با دانه ها پس از 3-6 ماه انجام مي شود ، ارتفاع چمن بالاي پر كردن بايد 10-15 ميلي متر باشد.

 

براي انجام همه كار براي تخمگذار بوم مصنوعي با دستان خود ، فقط بايد از يك فناوري ساده پيروي كنيد و سپس چنين روكش براي مدت طولاني به طور قابل اعتماد به شما خدمت مي كند.

عكس چمن مصنوعي
چمن مصنوعي راه حل ايده آل براي فضاهايي است كه براي جلسات و كنفرانس هاي تجاري و همچنين براي جشن ها و عروسي هاي فضاي باز استفاده مي شود. علف زنده معمولي زير پا گذاشته مي شود ، زيرا بدون از بين بردن جلوه تزئيني خود نمي تواند بارهاي بيشتري را تحمل كند و بتن يا سطوح ديگر هميشه مناسب نيستند.

در چنين مواردي ، چمن مصنوعي به نجات مي رسد. آنها را مي توان در نزديكي استخرهاي شنا ، زمين هاي ورزشي و بازي ، حياط يا حياط هايي قرار داد كه نور كمي در طول روز وجود دارد و هيچ شرايطي براي رشد طبيعي گياه وجود ندارد.

چمن به صورت رول ارائه مي شود تا قرار دادن چمن مصنوعي تا حد امكان آسان و راحت باشد.

اصل ساختار آن بر اساس نمونه اوليه طبيعي است. پايه تميز كردن چمن مصنوعي يك ماده لاستيكي پوشيده از لاتكس است كه عملاً تحت تغيير شكل قرار نمي گيرد. يك تار شمع (چمن) با ضخامت و چگالي متفاوت به آن وصل شده است (بسته به هدف گامان انتخاب شده است). ارتفاع شمع معمولاً بين 6 تا 100 ميلي متر متغير است.

اين امكان وجود دارد كه چمن مصنوعي را براي هر منظوري انتخاب كنيد ، چمن آن به لطف طيف گسترده اي از رنگ ها مي تواند كاملا تراكم و جهت رشد داشته باشد.

انواع چمن مصنوعي
چندين نوع چمن مصنوعي بر اساس اصل نصب وجود دارد.

منبع  : maddy-murk

آموزش فوتبال از طریق برنامه و اپلیکیشن:

امروزه با گسترش ابزار های الکترونیکی روش های آمورش بسیار آسان تر و در دسترس تر شده است. آموزش فوتبال هم از این قائده مستثنی نیست و طی سالیان اخیر تعداد زیادی برنامه آموزش فوتبال و ویدئو های اموزش فوتبال فارسی در سطح اینترنت قابل مشاهده و تهیه می باشد.

این آموزش ها در دسته بندی آموزش فوتبال پایه ، آموزش دروازه بانی فوتبال ، آموزش فوتبال حرفه ای و ... هستند که میتواند همه جا همراه شما باشند و در هر ساعتی که فرصت داشتید به برنامه آموزش فوتبال خود مراجعه کنید و به تمرین تکنیک های جدید بپردازید و بیش از پیش حرفه ای تر شوید. آموزش شنا برای کودکان

از معروف ترین برنامه آموزش فوتبال که در سطح دنیا بیشترین نصب را دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• برنامه آموزش فوتبال soccer coach pro: این برنامه نقش تخته شاسی را دارد و میتوان در آن ترکیب ها و استراتژی های مختلف حمله و دفاع را رسم و تست کرد.لاغری سریع شکم بدون ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.